Alberto Dafonte Gómez

Profesor/a titular de universidade

Curriculum Vitae

Read more

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070703 Propaganda en medios audiovisuais OB 0.0
P04G071V01 G071108 Comunicación: Tecnoloxía dos medios audiovisuais FB 15
P04G071V01 G071401 Propaganda en medios audiovisuais OB 50
P04G190V01 G190801 Produción publicitaria na web e multimedia OB 75
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
P04G190V01 G190982 Obradoiro de prácticas profesionais (seminario de experiencias profesionais) OP 13
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176109 Fotografía para web e redes sociais OB 3
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 150
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M176V01 M176101 Ecosistema de medios sociais e ferramentas dixitais OB 9.00
P04M176V01 M176109 Fotografía para web e redes sociais OB 1.00
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 110
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 90.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190405 Teoría e práctica da comunicación televisiva OB 100.00

    Face-to-face mentoring fixed schedule

    Teacher has an offer of face-to-face mentoring at fixed hours with the following schedule:

    Weekday
    Martes
    Range of hours
    10:00 - 13:00
    Place
    Despacho 328, Facultade de Comunicación
    Quarter
    Anual (2023/2024)
    Weekday
    Mércores
    Range of hours
    10:00 - 13:00
    Place
    Despacho 328, Facultade de Comunicación
    Quarter
    Anual (2023/2024)

    2022/2023

    Social media plan da marca Wonder in Travel. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A representación LGTBQ+ en series xuveniles - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Social Media Plan para a marca Objetivo Residuo Zero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de comunicación para o lanzamento da marca Loverboy ao mercado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de comunicación para o lanzamento da marca Loverboy ao mercado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A expansión mundial da industria do K-Pop: O fenómeno BTS - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos perfís de Instagram das principais plataformas de streaming en España: Prime Video, Netflix, HBO Max e Disney+ - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análese da práctica de fact checking de Maldita.es, EFE Verifica e Newtral durante a crise de Afganistán - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Evolución da cultura sneaker a través do marketing de Nike - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación e desenvolvemento da marca emerxente Loverboy - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunidades de streamers españois: análise do consumo de contidos e comunicación a través de Discord - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Plan de Social Media de Vieeitez Illustration - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desenvolvemento de Marca e Plan de Comunicación para a saída ó mercado de Juli Bellas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Da gran pantalla a calquera pantalla: Análise da evolución do cinema de salas e as plataformas VOD - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta da creación para un programa de televisión (Próxima Parada) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de promoción para o programa Próxima Parada - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Festival de Eurovisión: Dos pequenos teatros aos grandes estadios. Análise da súa evolución. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Publicity e o marketing político de Abel Caballero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do mercado dos eSports en España. O caso da Valorant Champions Tour: audiencias e marcas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do éxito da segunda tempada do reality show La isla de las tentaciones - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Social media plan para o Posicionamento dixital da axencia Ovo Publicidade como especialista en comunicación cultural. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing na industria dos videoxogos: Fortnite - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A música: o gran potenciador dos anuncios televisivos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade nos videoxogos: Advergaming. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Sociedade Deportiva Teucro e o seu plan de comunicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cóntamo outra vez, Walt. Análise das accións promocionais online dos remakes de 'A bela e a besta', 'Aladdín' e 'O rei león' - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O product placement nos Vengadores - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os modelos de ceros e uns: caso Lil Miquela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de comunicación de "Mi mañana, tu ayer" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de comunicación para unha curtametraxe: "Dúas Cores" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Marketing Viral como camiño cara o éxito comunicativo e comercial: O caso Dove - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Sostenibilidade en internet: Implementación dos principios do deseño UI e UX para o desenvolvemento dun e-commerce ecolóxico dirixido ao mercado australiano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Construción da marca persoal: Bruna Mondelo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Contido publicitario xenerado nos dramas tailandeses do subxénero Boy's Love - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Emprego de causas sociais como estratexia publicitaria. Casos H&M, Heineken, Coca Cola, Procter & Gamble, Nike e Gillette. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Festival Rockin' Vila: O Camiño dun Son - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fake news: un fenómeno viral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A era contemporánea do late night: novas audiencias e consumos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto de comunicación en redes sociais para Cinema Iberolusa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Spot Surfing The Lerez 2018 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Motionale. Plan estratéxico de marca persoal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de Personal Branding - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Social Media Plan para a marca Laura Cabanelas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Fabiana Altamirano Asesoría Dixital - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Redeseño dunha identidade corporativa gráfica e a creación dun manual de estilo de redes sociais para a protectora de animais Os Biosbardos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Publicidade institucional e violencia de xénero: o enfoque das campañas gubernamentais fronte ós parámetros de actuación para a súa erradicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing de influencia en Instagram: análise de cinco perfís destacados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing experiencial e a utilización dos booktubers no ámbito da promoción editorial. Caso práctico coa triloxía Guardianes de la Ciudadela de Laura Gallego. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Boas prácticas en redes sociais para celebrity talk-shows - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Chove: creación da identidade gráfica dunha aeroliña galega - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación e promoción dun formato televisivo para a Televisión de Galicia destinado a un público mozo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estructuración dos universos ficticios: Os casos do Universo Cinematográfico de Marvel e o Multiverso de DC - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Guía ilustrada para xóvenes turistas en Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fenómeno cover. Proposta propia canal de música na plataforma de YouTube - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta para #SeriesFlooxer: Amar en tempos de Tinder - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigación sobre o contido das canles dos youtubers - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os roles femininos na serie “Juego de Tronos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Personal Branding Sylvia Rivas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    eSports: Unha mirada xeral ao mundo dos deportes electrónicos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Evolución das tendencias publicitarias da televisión social cara ó marketing en tempo real - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo e análise das novas canles de TDT de Atresmedia e Mediaset España a partir da concesión de licenzas a Cuatro e La Sexta. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estrella Galicia. Análise da marca a través da publicidade televisiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    monArte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Representación do xénero feminino na televisión estadounidense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas tendencias promocionais no panorama audiovisual actual: Estratexias comunicativas en The Walking Dead - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TV SOCIAL: estudo da actividade en Twitter dos programas de TV. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007