Antonia Blanco Pesqueira

Catedrático/a de escola univer.

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
P02M178V01 M178105 Metodoloxía de investigación educativa OB 15
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 90
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 0.0
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 60
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 90
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 60
P02M178V01 M178105 Metodoloxía de investigación educativa OB 15
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M178V01 M178105 Metodoloxía de investigación educativa OB 15
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 105
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 68
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M178V01 M178105 Metodoloxía de investigación educativa OB 15
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 10
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 75
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 90
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 90
P02M178V01 M178105 Metodoloxía de investigación educativa OB 15
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 10
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 75
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 57.00
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 63.00
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 10.00
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 90.00
P02G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 45.00
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 90.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 105.00
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 20.00
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 72

    2022/2023

    Avaliación da inclusión dun centro no contexto do programa Proa+ - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da percepción do profesorado de Educación Primaria sobre o seu coñecemento dos plans contra o acoso escolar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O sentido de pertenza de alumnado de 2º curso de ESO hacia o seu centro educativo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    As barreiras e axudas na actividade docente en liña durante o confinamento. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise das transicións das políticas educativas aos contextos: O caso dos libros de texto. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da percepción do profesorado do CEIP Rosalía de Castro sobre o funcionamento do plan de convivencia do centro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    A Intelixencia Emocional en adolescentes de Educación Secundaria. Implementación dun Programa de Intelixencia Emocional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    “Deseño e implementación dun programa de educación sexual para o alumnado de 3º da ESO A do IES de Teis”. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta dunha biblioteca-pasarela entre educación infantil e primaria: un centro de recursos para a aprendizaxe, a competencia lectora e o estímulo creativo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    O TFG: Perspectiva docente e discente. Análise semicuantitativo da percepción sobre o Traballo Fin de Grao nunha facultade de educación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deseño dun plan de inmersión pre-profesional para o alumnado do Ciclo Medio atención a persoas en situación de dependencia. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    “As emocións na aula de infantil a través do traballo colaborativo: arte e literatura” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Realidades vs percepcións na orientación vocacional: estudo de caso no centro IES Santa Irene - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Metodoloxía por recantos na aula de 3 anos B de Educación Infantil: Propostas de mellora para o recanto de letras. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Seguimento e avaliación do Plan de Acollida no Colexio Barreiro. Centro Concertado Plurilingüe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    A implicación das familias na loita contra o acoso escolar na provincia de Pontevedra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ensinanza das ciencias para alumnado desmotivado: o proxecto Science Bits - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da formación inicial docente en inclusión de alumnado con discapacidade sensorial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo do uso das TIC na parte preactiva do ensino por parte do profesorado. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Un estudo de caso: A inclusión no segundo ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Acoso escolar entre adolescentes: prevalencia na Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    ‘Niñxs Trans*’ ¿Como chegar á verdadeira identidade? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción dos procesos Ensinanza-Aprendizaxe dos alumnos/alumnas universitarios: análise dende as "Historias de vida" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción do profesorado sobre o Espazo Abalar como forma de comunicación coas familias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigación etnográfica no CEIP A Xunqueira 1: xitanos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fórmulas na relación familia - escola: un estudo de caso. Colexio CEIP Vilaverde - Mourente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Estudo sobre a implementación dos principios metodolóxicos adscritos ó método Montessori e filandés nas aulas de Educación Infantil e Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O papel da tecnoloxía na planificación e desarrollo da docencia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Elaboración dun protocolo de actuación para o alumnado con deficiencia auditiva: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Diagnóstico e avaliación do proxecto documental integrado. Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As TIC como complemento e axuda do alumnado con NEE en educación primaria: un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007