Ernesto Fernández Guerra

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 24
O02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 75
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 23
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
O02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 9
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V08 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 41
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 23
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 53
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 15
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110908 Aspectos didácticos e organizativos da educación especial OP 18
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 19
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 20
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 68
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 5
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120201 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria FB 105
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 23
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066253 A Convivencia nos Centros de Secundaria e o Traballo dende Departamento de Orientación OB 20
O05G120V01 G120201 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria FB 89
O05G110V01 G110909 Bases pedagóxicas da educación especial OP 41
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10

    2022/2023

    Intelixencia emocional: plan de intervención na aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención contra o bullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención na aula de matemáticas para alumnado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Benestar emocional na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cómo afecta o desarrollo afectivo e social ter sido víctima de maltrato infatil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia da educación emocional na prevención de problemas emocionais en estudantes de primeiro curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión do alumnado TEA na aula: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deseño de intervención educativa: fomento do uso do galego no alumnado dun centro educativo rural da provincia de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Gamificación e recursos TIC na ensinanza - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inclusión da discapacidade intelectual en secundaria: un programa de intervención global nun centro leonés” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Trastorno específico da linguaxe en educación infantil: Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A batalla contra o acoso escolar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A percepción da violencia nas aulas: unha perspectiva de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Deseño Dun Programa De Intervención Para Alumnado Con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O impacto da música en Educación Infantil e alumnado con Trastorno de Espectro Autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A arteterapia e a súa aplicación en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A arteterapia e a súa aplicación en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Educación Social na atención e intervención dun neno afectado con parálise cerebral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A dislexia. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de educación emocional destinado o alumnado de segundo da ESO. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de intervención para mellorar a intelixencia emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a mellora da atención no autismo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a mellora das funcións executivas no Tdah. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa para tratar a morte a través de conto en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación da intelixencia emocional para mellorar a autoestima na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    DIVERSIDADE AFECTIVA-SEXUAL E IDENTIDADE DE XÉNERO. Proposta de intervención para a sensibilización do colectivo LGTBIQ+ nas aulas de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Sistemas aumentativos e alternativos de comunicación na aprendizaxe do alumnado con dificultades na fala - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Ensinanza das matemáticas e da tecnoloxía en alumnado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Diversidade intelectual e orientación profesional na educación secundaria obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA. Proposta de intervención para potenciar as habilidades sociais e a autoestima. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Inclusión do alumnado con trastorno do espectro autista nas aulas de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención socioeducativa: Habilidades sociais en nenos e nenas con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prevención do TDAH en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TDAH: Profundización teórica do concepto e os seus puntos básicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Autoconcepto e valor subxectivo das matemáticas: eleción e logro na educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A intervención educativa en educación infantil para nenos e nenas con TEA no recreo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Acoso escolar ou bullying - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Trastorno Negativista Desafiante: unha proposta de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención nun caso con TDAH na etapa de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención nun caso de Trastorno do Espectro do Autismo: aplicación de sistemas alternativos e/ou aumentativos da comunicación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Utilización de sistemas de xestión da aprendizaxe en formación profesional (moodle) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Trastono do Espectro Autista: proposta de intervención favorecendo a inclusión na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno Disocial da Conducta: programa de intervención para Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastorno do Espectro Autista: Estudo dun caso e proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estereotipos de xénero dos estudantes de Formación Profesional dun Centro Integrado de Formación Profesional da área de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mellora da aprendizaxe do módulo arquivamento e comunicación do ciclo de fp básica en Servizos Administrativos para un alumno con síndrome de Asperger: proposta de intervención - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Evolución da principal normativa educativa estatal e autonómica galega en materia de atención á diversidade a partir do ano 1990 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Diagnóstico e Intervención do TDAH en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Trastornos graves do comportamento: O Trastorno Negativista Desafiante na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención cunha lumna con TDAH. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe cooperativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Traballo cooperativo en FP - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Transmisión dos valores a través da ensinanza da lingua xaponesa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Descubrindo a túa vocación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    un caso de estimulación da linguaxe: proposta de programa de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto E-Vida de Educación para a Vida - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O meu caderno - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención para un alumno con Síndrome de Asperger na Educación Física Secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    A dislalia na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Deseño dun programa de intervención para a prevención do alcoholismo en alumnado de entre 11 e 13 anos nun IES da Estrada, Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    TDAH na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención dun alumno con discapacidade intelectual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do proceso de tramitación das becas Erasmus+ do proxecto Next Station da Xunta de Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O trastorno do espectro autista en Educación Primaria. A actuación docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de Intervención a un alumno con Síndrome de Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Programa WAKE-UP - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para un alumno con deficiencia mental - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para o estudo dun caso dun alumno con déficit de atención e hiperactividade (TDAH) en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007