Prácticas na Axencia Europea de Substancias Químicas

UVigo - Empleo 13/05/2020

A Axencia Europea de Substancias Químicas ofrece ata 20 oportunidades de prácticas en campos científicos como a química, a toxicoloxía, a bioloxía, as ciencias ambientais e tecnolóxicas, e e para realizar tarefas relacionadas co dereito, coas comunicacións, coas finanzas, cos recursos humanos e coas TIC.

A quen vai dirixido?

• Persoas empregadas no sector público ou privado que participan en traballos de posgrao en eidos relevantes para a lexislación sobre os produtos químicos

• Coñecementos de inglés, a lingua de traballo da axencia

Cando?

• As prácticas adoitan comezar a principios de marzo ou setembro
  • A súa duración é de tres a seis meses (sen posibilidade de estenderse máis aló dos seis meses)

Dotación económica

• A contía da bolsa é de 1300 euros

Inscrición e solicitudes

O prazo de inscrición permanecerá aberto ata o 18 de maio de 2020.

Máis información aquí.