Proxección da película 'Paterson' dentro do ciclo 'Cine e Lingua'

36202 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

O filme, do ano 2016, está protagonizado por Adam Driver

Dentro do ciclo Cine e Lingua, o edificio Cambón proxecta PatersonO filme, dirixido por Jim Jarmusch, conta a historia de Paterson, un condutor de autobús e poeta afeccionado da cidade de Paterson que está fascinado polas pequenas cousas. A longametraxe, proxectada en inglés con subtítulos en español, constitúe unha observación dos triunfos e das derrotas da vida diaria a través da poesía.

Esta é unha das últimas películas deste ciclo de Cine e Lingua, que se enmarca na programación cultural organizada pola Universidade de Vigo.

A entrada é de balde ata completar aforamento.

Anótalo en:

Add to Calendar 2018-12-05 20:00:00 2018-12-05 20:00:00 Proxección da película 'Paterson' dentro do ciclo 'Cine e Lingua' O filme, do ano 2016, está protagonizado por Adam Driver Edificio Cambón, sede do Parque Nacional das Illas Atlánticas Universidade de Vigo Europe/Madrid public