Xornada Xoves para Xoves

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde Es necesaria reserva.

No edificio Miralles

Asisten: Mª Isabel Doval, vicerreitora de Responsabilidade Social, Internacionalización e Cooperación; Natalia Caparrini, vicerreitora de Captación de Alumnado, Estudantes e Extensión Universitaria; Ernesto Pedrosa, presidente do Consello Social da Universidade de Vigo; Ana Nieto, presidenta de Helsinki España - University Network e Pablo Espiniella, oficial de Dereitos Humanos, subdivisión de Operacións sobre o terreo e cooperación técnica (por videoconferencia).

A Universidade de Vigo, o Consello Social da Universidade de Vigo e a ONG Helsinki España-University Network organizan, por primeira vez en Vigo, un curso para converterse en persoas formadoras voluntarias en dereitos humanos e obxectivos de desenvolvemento sostible (ODS) para o proxecto Xoves para xoves.

Desenvolverase do 10 ao 14 de decembro na sala I do edificio Miralles.

Anótalo en: