Andrés Mazaira Castro

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 56
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 39
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 25
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 67
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 0.0
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 13
O04G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 49
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 5
O04M006V01 M006202 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 0.0
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 68
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 68
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 0.0
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 0.0
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 0.0
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 0.0
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04M157V01 M157108 Creación de Empresas de Base Tecnolóxica OB 15
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 23
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 45
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 0.0
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 45
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 45
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 45
O04G240V01 G240401 Distribución turística OB 90
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 5
O04G240V01 G240904 E-marketing no sector turístico OP 45
O04G390V01 G390603 Internet mercadotecnia OB 68
O04G390V01 G390701 Investigación de mercados OB 45
O04G390V01 G390803 Mercadotecnia relacional en s-business OP 45
O04G390V01 G390805 Comunicación comercial multimedia OP 45

2019/2020

Estratexias de marketing: organización de eventos turísticos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do perfil do turista que visita as Illas Atlánticas e o seu nivel de satisfacción - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Proceso de compra nas axencias de viaxes en liña. Fases e factores que o determinan - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Cero lixo en turismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de marketing: organización de eventos turísticos deportivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos diferentes factores que afectan aos procesos de decisión de compra do aloxamento colaborativo: o caso de Airbnb - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Motivacións e satisfacción da experiencia turística na cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novos modelos de negocio no consumo de contidos audiovisuais de entretemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A transformación dixital dende a perspectiva do ámbito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A integración das canles online e offline: o gran reto do proceso de compra de produtos de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

A importancia da confianza na elección do aloxamento por parte dos xoves. Análisis comparativo da sua incidencia no Sector Hoteleiro vs. Sector "Colaborativo". - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O uso das distintas ferramentas dixitais nas diferentes fases da experiencia turísticas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing experiencial, conectando cós clientes a través das experiencias e emocións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo das posibilidades de crecemento e diferenciación da empresa Bahia de Rivela, e construcción do modelo de negocio - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

As novas ferramentas do sistema de distribución turístico. Análise da súa utilización por parte do novo consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A economía colaborativa en nichos turísticos. O proxecto RideSport. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estratexias de marketing online para Kalekói. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turismo solidario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo 3.0 Creación dun modelo de negocio para unha App de rutas temáticas. Italia Temática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo enolóxico. Situación actual da demanda do turismo enolóxico na Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novos medios de pago dixitais: contextualización e situación do sector entre os xóvenes galegos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Análisis do uso das redes sociais por parte das oficinas de promoción turística españolas e a sua influencia no turismo dos destinos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Venda online de productos alimenticios - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Título: A importancia das reservas directas na rede: Análise da utilización de ferramentas propias de ecommerce polos hoteis galegos de tres estrelas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Social, local e móbil. Tendencia dixitais que inciden no sector turístico. A situación dixital dos restaurantes con estrela michelin en galicia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Percepción da Imaxe Galicia na cidade de Granada - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Las estrategias de comunicación digital de las empresas de turismo rural. Análisis de la estrategia de las Casas de Aldea del geodestino Ribeira Sacra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A incidencia dos blogs nas decisións dos turistas. Unha aproximación á imaxe de Galicia nos blogs de viaxe e estilos de vida. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
E-commerce: o sector das apostas deportivas e a súa presenza nas redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

ONGs: Mercadotecnia e Redes Sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do modelo de negocio dunha plataforma web: Business model canuas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007