Encarnación González Vázquez

Catedrático/a de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 40
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 10
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 48
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 18
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 90
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 18
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 60
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
V03G720V01 G720415 Dirección comercial II OB 3
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 90
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 13
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 60
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 1
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 15
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 80
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 15
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 3
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 95
V03G020V01 G020403 Dirección comercial I OB 28
V03G020V01 G020930 Mercadotecnia responsable OP 110
V03M134V01 M134105 Marketing Responsable OB 15
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 4
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 3

    2022/2023

    RSC e transparencia empresarial na industria da moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing de influencia: evolución, actualidade e futuros retos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 PCEO tipo B

    2021/2022

    Avances tecnolóxicos para o desenvolvemento da economía circular no sector téxtil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación ó perfil dos consumidores das xeracións Y,Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transparencia empresarial no sector do automóbil eléctrico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias de mercadotecnia nun contorno dixital: Empresa Boardfy SL - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    A transparencia empresarial no sector téxtil español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de viabilidade empresarial: Residencia canina - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ética empresarial e lexitimidade no sector das apostas deportivas en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 PCEO tipo B
    A transparencia no sector téxtil español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007 PCEO tipo B

    2019/2020

    Desenvolvemento dun plan de negocios para un mercado de produtos galegos producidos por pequenos produtores de proximidade que utilizan a metodoloxía Lean Startup - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A responsabilidade social corporativa no e-commerce: Amazon e Alibaba - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Mercadotecnia verde e transparencia no sector da distribución comerciante polo miúdo: Mercadona, Lidl e Eroski - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O modelo 3i aplicado ao valor de marca da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transparencia e a súa aplicación na Administración Pública. Caso alcaldes de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Lexitimidade: factor clave do éxito empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O concepto da transparencia nas empresas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Plan de mercadotecnia dunha WD - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Indicadores da transparencia aplicados ó sector bancario. Caso particular de Triodos, Santander e Abanca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Transparencia nos partidos políticos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de mercadotenia dixital ACMFarma - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O asociacionismo como impulsor da Responsabilidade Social a través da I+D no sector das conservas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Diferencias comportamentais dos consumidores en función da xeración á que pertencen - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transparencia nas ONG`s - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    A dirección estratéxica da cidade e a competitividade urbana: o papel da mercadotecnia de cidades a través do city branding, análise da cidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As ONGDs no terceiro sector: da confianza á colaboración - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007