Javier Pérez Guerra

Catedrático/a de universidade

Curriculum Vitae

Leer más

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 0.0
V01M121V01 M121109 Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa OB 9
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 24
V01G180V01 G180902 Estrutura do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OP 52
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16
V01G180V01 G180902 Estrutura do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OP 52
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 0.0
V01M121V01 M121109 Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa OB 12
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01G180V01 G180902 Estrutura do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OP 37
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 0.0
V01M121V01 M121109 Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa OB 9
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 0.0
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 24
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01G180V01 G180402 Morfosintaxe do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OB 40
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 15
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 0.0
V01M121V01 M121109 Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa OB 9
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 15
V01M121V01 M121109 Modelos e teorías lingüísticas e a súa aplicación á lingua inglesa OB 9
V01G180V01 G180902 Estrutura do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OP 44
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16
V01G180V01 G180902 Estrutura do primeiro idioma estranxeiro: Inglés OP 52
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 6
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 15
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 6
V01M121V01 M121202 Lingüística Informática e de Corpus Aplicadas á Lingua Inglesa OP 11
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 15
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16
V01G180V01 G180105 Idioma moderno: Primeiro idioma estranxeiro II: Inglés FB 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01M121V01 M121107 Modelos e Teorías Lingüísticas e a súa Aplicación á Lingua Inglesa OB 6
V01M121V01 M121202 Lingüística Informática e de Corpus Aplicadas á Lingua Inglesa OP 12
V01M121V01 M121203 Cognición e Procesos Cognitivos en Lingua Inglesa OP 15
V02M066V09 M066232 Estratexias de Innovación Docente no Campo das Linguas Estranxeiras OB 16

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Alternancia do dativo: un estudo de corpus de producións nativas e non nativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lástima que a semi-insubordinación (SIS) sexa tan difícil de extraer dos corpus: un estudo piloto de SIS en inglés británico contemporáneo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Non hai educación sen falar das emocións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Deseño dun proxecto innovador orientado ao alumnado TEA mediante o uso das TIC. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Impacto dos métodos de ensino innovadores na implicación e motivación do alumnado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Unha Intervención na Aula Baseada en Gamificación Colaborativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Innovación na aula de inglés. Mulleres empoderadas na historia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Innovación docente: Inglés en Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O rap na aula de inglés. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Semi-insubordinación adxectiva finita: Un estudo baseado en corpus en inglés contemporáneo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Concurso: le passé des mots - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Hacking Sexism. A perspectiva de xénero na aula de inglés: proposta de gamificación simplificada - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O enfoque plurilingüe: unha proposta para a súa aplicación na materia de Inglés - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O ensino da pronuncia do inglés como L2: unha proposta para 4º da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As construcións fragmentarias como indicadores de coloquialización en inglés contemporáneo escrito - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Virtualización dunha unidade didáctica: proposta para xaponés básico A.2.1. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Pasivización e relativización como estratexias de coloquialización en inglés oral contemporáneo: Un estudo baseado en corpus - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Unha proposta de ensino dunha lingua estranxeira nun contexto de diversidade - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    DAT: Detección e anotación computacional de ‘temas’ sistémico-funcionales en corpus de lingua inglesa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A ensinanza dunha lingua estranxeira a estudantes con deficiencia visual ou cegueira - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Obradoiro de contextualización para o alumnado de español lingua estranxeira nivel A2 da EOI- Os murais de Vigo: achegando a cidade ao alumnado estranxeiro - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Pen Pals: unha proposta de proxecto interdisciplinario baseado na comunicación escrita entre nacións celtas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O uso das novas tecnoloxías na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Factores lingüísticos e culturais na aprendizaxe de linguas estranxeiras: mobilidade e contacto - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    As seccións bilingües no Conservatorio Superior de Música de Vigo: unha proposta de mellora - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Conditionals & Technology - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sobre o uso do complementante ''que'' en inglés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fragmentos no inglés actual: un estudo baseado en corpus - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    'Cooptation' no inglés contemporáneo: un estudo basado en corpus - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Análise dos temas na lingüística sistémica funcional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Correlación temática e sintáctica entre os xéneros textuais: unha perspectiva sistémico-funcional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Pedagoxía teatral: unha proposta de implementación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dificultades específicas da apredizaxe: Actividades de writing dirixidas ao alumnado de 4º de ESO con dislexia (aula de inglés) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Da teoría a práctica: proposta de innovación docente a través das TIC na aula de idiomas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Deseño dun proxecto colaborativo empregando Wikipedia na aprendizaxe de linguas estranxeiras - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Gamificación: aplicacións para introducir videoxogos na aula - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    Estudo baseado en corpus sobre gonna en xornais e revistas británicos e americanos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Literatura e cine na ensinanza da lingua inglesa para estudiantes de 1º de Bacharelato. Romeo e Xulieta: William Shakespeare e Baz Luhrmann - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Por unha educación inclusiva: proposta de programación docente dirixida a alumnado coa síndrome de Asperger na ensinanza de linguas estranxeiras - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta didáctica para Educación non presencial postobrigatoria e/ou complementaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A subtitulación como método de aprendizaxe de inglés - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Sobre that no inglés actual: literatura e datos da man - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades na produccion do ingles por parte dos falantes de español coma primeira lingua - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    He's like, "I finished my degree!". A study on the english quotative system - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Sobre that no inglés actual: literatura e datos da man - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Insubordinación en frases con if you want - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007