José Antonio Fraiz Brea

Catedrático/a de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 45
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240981 Prácticas en empresas OB 0.0
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 44
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 44
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 32
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 41
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 42
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 13
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 10
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 26
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 14
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 0.0
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 0.0

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    O Kumano Kodo e o Camiño de Santiago: Análise do potencial turístico do seu irmandamento. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O atractivo turístico dos lugares de rodaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo Oscuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Big Data no sector turístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de web e uso das redes sociais para promocionar e potenciar a gastronomía da parroquia de Malacatus - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing aplicado ao deporte femenino: o caso do F.C. Barcelona Femenino. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Impacto do Covid-19 na organización de actividades de turismo activo deportivo en 2020.Caso práctico: Pantin Classic - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Turismo de Benestar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O turismo cinematográfico nas Rías Baixas. Percepción da imaxe do territorio despois da emisión televisiva de Fariña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de marketing para marca de moda sostible - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O potencial oculto do turismo escuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación metodolóxica para un sistema de indicadores que mida o impacto na sustentabilidade causado polo uso dos recursos endóxenos dun destino turístico insular: caso da auga de mar en Lanzarote nun centro de talasoterapia - Traballo Fin de Más...
    Aplicacións móbiles, plataformas streaming e redes sociais: ferramientas motivadoras na práctica deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo fluvial no Ribeiro. Unha comarca vinte e un ríos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Marketing deportivo. Comunicación e patrocinio na Liga Endesa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Posicionamento de Loja como destino turístico cultural. O efecto do Festival Artes Vivas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo de saúde. O caso de Turquía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Camiño de Santiago.Características dos establecementos rurais no Camiño Francés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As series de televisión como recurso do destino turístico e a súa influencia no interés en visitalo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da oferta turística da illa de Tenerife - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os grandes eventos deportivos: A recepción dos Xogos Olímpicos (JJOO) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O turismo médico en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Modelo de xestión turística e gastronómica a través da plataforma web do cantón Yacuambi da provincia de Zamora -Ecuador. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Modelo para la normativización de la protección de atractivos turísticos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Big Data no fútbol - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    "Modelo de xestión para o desenvolvemento do turismo rural na comunidade de Paquiestancia, cantón Cayambe" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    O turismo urbano na cidade de Ourense: propostas de actuación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas estratexias de marketing: O marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turista reflexo. A Gen-y que consome contido turístico en Instagram a través de fashion influencers. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Marketing Piscina Municipal de Vilagarcía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O marketing do fútbol feminino. A Liga Iberdrola - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da satisfacción dos clientes con servizos de hotel de 4 e 5 estrelas en Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    plan de marketing dunha institución deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de recuperación de patrimonio gastronómico e da memoria histórica de Canton Ibarra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Vila Nova de Gaia: Cluster de Turismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A planificación como ferramenta de desenrolo no sector turístico. Estudo do caso do concello de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da contribució á creación da imaxe de destino a través do Plan de Social Media. Caso práctico: Grupo Caldaria en Facebook. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O marketing no Club Ourense Baloncesto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    A Externalización dos servizos no Sector Hostaleiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Furanchos: Enoturismo, Patrimonio Cultural e Recurso Turístico. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas tendencias do turismo. Aloxamento colaborativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Merchandising aplicado a supermercados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Merchandising nos supermercados.O punto de vista do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos para el estudio del Turismo Rural (Google académico & Scopus) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise socioeconómica de Monforte de Lemos e a súa comarca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comercialización e dinamización do Camiño de San Rosendo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo de Aventura na Ribeira Sacra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    E-commerce no sector ciclista en España: a promoción de ventas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento do Turismo na provincia de Ourense a través da cervexa artesá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A importancia da Universidade na sociedade. Estudo do impacto económico dos estudantes de fora na cidade de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo da sidra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2013/2014

    Turismo de Cruceiros en Galicia. Consideracións para unha mellora competitiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo sexual. Estudos de casos de países de destino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007