José Antonio Fraiz Brea

Catedrático/a de universidade

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 44
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 6
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 45
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 45
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 44
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 44
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 32
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 42
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 41
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04M181V01 M181201 Patrocinio e márketing deportivo OB 8
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 13
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 10
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 26
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 14
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2024/2025). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    O atractivo turístico dos lugares de rodaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Kumano Kodo e o Camiño de Santiago: Análise do potencial turístico do seu irmandamento. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo Oscuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Impacto do Covid-19 na organización de actividades de turismo activo deportivo en 2020.Caso práctico: Pantin Classic - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Marketing aplicado ao deporte femenino: o caso do F.C. Barcelona Femenino. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de web e uso das redes sociais para promocionar e potenciar a gastronomía da parroquia de Malacatus - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Big Data no sector turístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Aproximación metodolóxica para un sistema de indicadores que mida o impacto na sustentabilidade causado polo uso dos recursos endóxenos dun destino turístico insular: caso da auga de mar en Lanzarote nun centro de talasoterapia - Traballo Fin de Más...
    Aplicacións móbiles, plataformas streaming e redes sociais: ferramientas motivadoras na práctica deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo de Benestar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de marketing para marca de moda sostible - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O potencial oculto do turismo escuro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O turismo cinematográfico nas Rías Baixas. Percepción da imaxe do territorio despois da emisión televisiva de Fariña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo fluvial no Ribeiro. Unha comarca vinte e un ríos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Marketing deportivo. Comunicación e patrocinio na Liga Endesa. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Posicionamento de Loja como destino turístico cultural. O efecto do Festival Artes Vivas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Turismo de saúde. O caso de Turquía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    "Modelo de xestión para o desenvolvemento do turismo rural na comunidade de Paquiestancia, cantón Cayambe" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O turismo médico en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os grandes eventos deportivos: A recepción dos Xogos Olímpicos (JJOO) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As series de televisión como recurso do destino turístico e a súa influencia no interés en visitalo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Big Data no fútbol - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Modelo de xestión turística e gastronómica a través da plataforma web do cantón Yacuambi da provincia de Zamora -Ecuador. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Modelo para la normativización de la protección de atractivos turísticos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Camiño de Santiago.Características dos establecementos rurais no Camiño Francés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo da oferta turística da illa de Tenerife - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    O turismo urbano na cidade de Ourense: propostas de actuación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas estratexias de marketing: O marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da satisfacción dos clientes con servizos de hotel de 4 e 5 estrelas en Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turista reflexo. A Gen-y que consome contido turístico en Instagram a través de fashion influencers. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de Marketing Piscina Municipal de Vilagarcía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O marketing do fútbol feminino. A Liga Iberdrola - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2016/2017

    O marketing no Club Ourense Baloncesto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A planificación como ferramenta de desenrolo no sector turístico. Estudo do caso do concello de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da contribució á creación da imaxe de destino a través do Plan de Social Media. Caso práctico: Grupo Caldaria en Facebook. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    plan de marketing dunha institución deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Plan de recuperación de patrimonio gastronómico e da memoria histórica de Canton Ibarra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Vila Nova de Gaia: Cluster de Turismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    Comercialización e dinamización do Camiño de San Rosendo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Externalización dos servizos no Sector Hostaleiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise socioeconómica de Monforte de Lemos e a súa comarca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo de Aventura na Ribeira Sacra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Novas tendencias do turismo. Aloxamento colaborativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Merchandising aplicado a supermercados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Merchandising nos supermercados.O punto de vista do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Recursos para el estudio del Turismo Rural (Google académico & Scopus) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Furanchos: Enoturismo, Patrimonio Cultural e Recurso Turístico. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    A importancia da Universidade na sociedade. Estudo do impacto económico dos estudantes de fora na cidade de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento do Turismo na provincia de Ourense a través da cervexa artesá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    E-commerce no sector ciclista en España: a promoción de ventas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo da sidra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2013/2014

    Turismo de Cruceiros en Galicia. Consideracións para unha mellora competitiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Turismo sexual. Estudos de casos de países de destino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007