Jose Ruas Araújo

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 30
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 0.0
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 0.0
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 50
2015/2016
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P04G190V01 G190205 Teoría e práctica das relacións públicas OB 100
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190604 Técnicas de relacións públicas OB 50
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 0.0
2014/2015
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
204011V01 204011626 Técnicas da publicidade institucional OP 0.0
204011V01 204011627 Teoría e técnica da propaganda electoral OP 0.0
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 150
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 120
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 24
2013/2014
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
204011V01 204011626 Técnicas da publicidade institucional OP 0.0
204011V01 204011627 Teoría e técnica da propaganda electoral OP 0.0
P04G070V01 G070703 Propaganda en medios audiovisuais OB 90
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 30
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 20
2012/2013
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
204011V01 204011626 Técnicas da publicidade institucional OP 0.0
204011V01 204011627 Teoría e técnica da propaganda electoral OP 0.0
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 16
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 120
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 110
2011/2012
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
204011V01 204011627 Teoría e técnica da propaganda electoral OP 60
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 50
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 5
P04G190V01 G190506 Técnicas de propaganda política OB 30
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
V01M094V01 M094203 Comunicación Periodística OB 12
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 12
2010/2011
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
204210V01 204210811 Propaganda en cine, radio e televisión OP 60
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 15
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 15
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 5
P04M082V01 M082203 Produción Publicitaria en Medios non Convencionais OP 10
204011V01 204011626 Técnicas da publicidade institucional OP 60
204011V01 204011627 Teoría e técnica da propaganda electoral OP 60
204011V01 204011401 Estratexias da actividade publicitaria e das relacións públicas TR 60

2019/2020

Fact-Checking no Parlamento galego. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise do infoentretemento televisivo: eleccións xerais 28-A de 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Análise de carteis políticos a través da ferramenta Eye-Tracking - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Imaxe e liderado de Abel Caballero: análise de casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O caso Vox: Análise de estratexia comunicativa e comparativa co Front National - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de campaña electoral para a agrupación socialista de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Redes sociais e Política 2.0: Análise do #28A - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Música e neurociencias aplicadas ao marketing e a publicidade: avaliación da resposta emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estado da cuestión sobre estudos de Eye Tracking en comunicación, marketing, política e usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O storytelling na publicidade. Unha análise das campañas premiadas no palmarés do festival Cannes Lions 2017 na categoría film - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Deseño, planificación e execución dunha campaña electoral local. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Neurocomunicación, publicidade, política e ética: estado da cuestión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Infoentreteñemento televisivo nas eleccións xerais do 20-D (2015): Análise de caso das entrevistas aos candidatos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Uso do eye tracking para o análise de carteis publicitarios de series audiovisuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

A música na campaña das eleccións do 20-D do 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Senén Pousa: Manual do anticandidato electoral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proxecto e planificación da campaña electoral nas próximas eleccións municipais 2015 PSdeG-PSOE Villagar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de campaña dun partido e candidatos alternativos. Eleccións municipais de Pontevedra 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Eye-Tracking como ferramenta nos contextos de usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Información da corrupción: análise das crises comunicativas producidas pola dimisión de Francisco Rodríguez en Ourense (Operación Pokemon) e Gerardo Conde Roa en Santiago de Compostela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As Relacións Públicas na central nuclear de Springfield - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007