María Dolores Castro Pais

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 60
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 50
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 30
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 45
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
V02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
V02M066V10 M066101 Orientación e Función Titorial OB 18
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 40
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 0.0
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
P02M066V06 M066101 Orientación e Función Titorial OB 10
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 15
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 0.0
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 30
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 15
O05G130V01 G130202 Educación: Didáctica: Deseño e programación no ámbito socioeducativo FB 34
O05G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 30
P02G110V01 G110303 Educación: Titoría e orientación coa familia FB 34
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 18.00
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 68

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo fundamentalmente a través del correo electrónico o desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Segregación por xénero e formación profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Autoestima e rendemento académico en estudantes de Formación Profesional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Desenvolvemento do Plan Proxecta+ Consumópolis no centro educativo: desenvolvemento e conclusións - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Impacto do Síndrome de Burnout no profesorado dun centro de Formación Profesional do área metropolitana de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inmersos e Diversos. Un proxecto en prol da diversidade a través do emprego da metodoloxía activa nas aulas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Creatividade e atención ao alumnado con dificultades de aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    perfil do alumnado de formación profesional en réxime a distancia e modular - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Perspectiva no alumnado de APSD sobre el trastorno mental. ¿Existe estigma nos futuros profesionais deste ámbito? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Motivación en estudantes de Auxiliar de Enfermaría - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Inserción laboral das persoas tituladas na formación profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Aprendizaxe Baseada en Metodoloxías Activas en Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Retos da docencia en tempos de Covid-19: Uso das TIC e Competencia dixital no CIFP de A Carballeira - Marcos Valcárcel - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de creación dunha tenda no centro de formación para a posta en práctica dos contidos aprendidos durante a FP. A “Tenda Baveca” - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Compilación de TIC para optimizar o proceso de ensinanza-aprendizaxe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O contexto socioeconómico das familias como factor determinante no nivel educativo do alumnado de Formación Profesional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Proxecto educativo para un recreo inclusivo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe, desenvolvemento e habilidades a través do xogo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    A importancia da estimulación olfactiva en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación emocional e Mindfulness en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007