María Jesús Barsanti Vigo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 25
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 27
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 27
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 25
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 25
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 51
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 25
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 4
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 27
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 29
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 29
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 27
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 4
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 49.00
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 49.00
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 45.00
V06G270V01 G270991 Traballo de Fin de Grao OB 4.00
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27.00
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 49.00
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 45.00
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
V06G270V01 G270809 Idioma para a comunicación internacional: Alemán OP 49.00
V06G270V01 G270306 Idioma comercial: Alemán OB 27.00
V06G270V01 G270507 Idioma para a negociación intercultural: Alemán OB 27.00

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo 1º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo 2º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Packaning e identidade visual.Como o deseño do packaging inflúe na imaxe de marca. O caso de La Gran Familia Mediterránea de Dani García. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    Cultura, comunicación e lingua no comercio internacional: unha comparativa entre España e Alemaña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    O mercado da literatura infantil e xuvenil en España. Aspectos significativos e modelo editorial de éxito: a editorial Kalandraka. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A internacionalización como estratexia de crecemento. Análise do grupo Adidas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Alemaña fronte a España desde unha perspectiva social. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Estratexias empresariais do Grupo Volkswagen. O proceso de internacionalización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Diferencias interculturais nas campañas publicitarias en España e Alemaña. Campaña de Nadal de MediaMarkt - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    ALDI supermercados, estudo do modelo de negocio dunha empresa alemá e a súa implantación en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Sexa Smart e todo irá sobre rodas. Estudo dunha estratexia publicitaria en España e en Alemaña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento económico de España e Alemaña posterior á II Guerra Mundial. Unha visión xeral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Diferenzas culturais nas estratexias publicitarias en España e Alemania: análise de tres casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    O mundo e o comercio nas relacións Hispano-Alemás. Comparación da cultura empresarial entre España e Alemaña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estratexias publicitarias no mercado alemán e español - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    Krokodil und Giraffe-ein richtig echtes Liebespaar- Análise contrastiva da literatura infantil e xuvenil de fala galega e alemana - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Proceso de identificación e selección de mercados. Caso aplicado: Lidl, actuacións en España e Alemaña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007