María Laura Malvar Méndez

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 51
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
P02M066V06 M066254 Formación Académica e Profesional OB 20
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
P02M066V06 M066254 Formación Académica e Profesional OB 20
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066103 Deseño Curricular e Organización de Centros Educativos OB 23
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 15
P02M066V06 M066254 Formación Académica e Profesional OB 20
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 45
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 50
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 20
P02M066V06 M066254 Formación Académica e Profesional OB 20
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066107 A Innovación e a Investigaicón Educativa como Factores para a Mellora e o Asesoramento Escolar OB 20
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 70
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110203 Educación: Organización do centro escolar FB 15
P02G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 35

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    Percepción do profesorado sobre a súa formación en educación emocional: Análise desde a perspectiva dun centro concreto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Xestión da competencia emocional no alumnado con TDAH: proposta de intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación do DUA nunha aula de 1º de Primaria. Retos e oportunidades. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Competencia emocional: unha proposta de intervención a través da arte - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estrategias de regulación emocional ante los exámenes: la visión del alumnado concretada en un centro. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Valoración do alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria sobre as características do profesorado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2020/2021

    Estudo das competencias emocionais no segundo ciclo de Educación Infantil dende a perspectiva do profesorado e do propio alumnado en realidade COVID. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O maltrato psicosocial entre iguais no ámbito escolar segundo a percepción dos espectadores - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A Educación Emocional: intervención didáctica para 5º de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise e intervención en educación emocional no contexto de educación secundaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    A educación emocional no ámbito familiar. Proposta: escola de pais e nais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A situación laboral do profesorado LGTBI en Galicia: Un estudo preliminar dende a Teoría Fundamentada - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007