Silvia Sierra Martínez

Profesor/a axudante doutor/a

Contacto

Curriculum Vitae

Leer más

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 45
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 11
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 63
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 23
2022/2023
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 83
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 45
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 23
O02M066V06 M066106 Diagnóstico e Evolución da Competencia Curricular OB 10
2021/2022
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 20
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 45
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 61
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 68
O05G130V01 G130602 Prácticas externas: Practicum I OB 7
2020/2021
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
P02M066V06 M066105 Orientación Base Legal, Composición, Planes e Programas OB 20
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 51
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 45
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 73
2019/2020
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 5
O05G130V01 G130104 Metodoloxía de investigación socioeducativa OB 98
O05G130V01 G130303 Diagnóstico e análise de necesidades socioeducativas OB 90
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 15
O05G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 32
2018/2019
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 14
O05G130V01 G130105 Recursos tecnolóxicos en educación social OB 18
O05G130V01 G130903 Investigación-acción na práctica socioeducativa OP 12
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 60
O05M053V01 M053206 Técnicas Cualitativas de Investigación e Análise de Datos OB 10
2017/2018
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
O05G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 45
O05G120V01 G120202 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación primaria FB 23
2016/2017
Titulación Materia Nombre Carác. Horas
P02G110V01 G110102 Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación infantil FB 18
P02G120V01 G120101 Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino FB 36
P02G110V01 G110103 Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación infantil FB 7

    Tutorías presenciales concertadas

    El docente tiene una oferta de tutorías presenciales concertadas durante el periodo Anual (2023/2024). Para concertar una cita puedes hacerlo desde tu Secretaría Online.

    2022/2023

    As novas tecnoloxías como ferramenta para o fomento do desenvolvemento das habilidades sociais en ACNEE: Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O patio escolar na pandemia: a voz do alumnado acerca da organización do patio na nova normalidade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Na mirada dos cativos: análise da opinión do alumnado de 2º de educación primaria acerca dos deberes escolares. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estrés académico en estudantes universitarios/as durante a pandemia de Covid-19: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As persoas con altas capacidades e as súas relacións sociais: un estudo cualitativo dende a educación social - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os estereotipos sobre o autismo segundo a voz dos mozos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Menores Estranxeiros/as Non Acompañados/as: Revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Impacto emocional da pandemia en persoas adultas e xóvenes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigacións para o desenvolvemento das habilidades sociais en menores con Trastorno do Espectro do Autismo: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Término de diversidade funcional e a súa evolución no tempo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As Prácticas Restaurativas nos Centros de Educación Secundaria (IES) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A orientación vocacional na educación secundaria, bacharelato e formación profesional. Unha revisión sistemática de contexto internacional. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sistema de Comunicación por Intercambio de Imaxes en persoas con Trastorno do Espectro Autista: unha revisión sistemática. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Fortalezas, barreiras e aspectos de mellora do patio de infantil a través de fotovoz co alumnado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Preguntando ó alumnado de FP sobre o seu futuro profesional. Un estudo a través de Fotovoz - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Como experimentaron os estudantes de EP a pandemia? Un estudo participativo en infantes de 8-9 anos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Dificultades de Aprendizaxe na aula: A voz dos docentes - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A experiencia do profesorado de Educación Infantil e Primaria sobre o alumnado con Dificultades Específicas de Aprendizaxe. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A transición educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    A creatividade infantil. Análise comparativo de investigacións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A transición educativa dos alumnos de Terceiro e Sexto de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A imaxe en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    O docente ideal: a voz do alumnado e do profesorado. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Participación familiar en EP: a realidade dun centro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007