Inauguración da exposición 'Papel-Papel! Do fanzine ao fotolibro'

Tipo de evento

Artes plásticas y Exposición

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

Na Sala X

Asisten: Jorge Soto, vicerreitor do campus, e Silvia García, decana da Facultade de Belas artes

A Sala X acolle a inauguración da exposición Papel-Papel! Do fanzine ao fotolibro, que mediante a presentación de fanzines, cómic experimental, libros de artista e fotolibros, trata de reflexar a inmensa heteroxeneidade de proxectos que na actualidade utilizan o papel e a reprodución en pequenas tiraxes como medio expresivo ou reivindicativo. Comisariada pola decana da Facultade de Belas Artes, Silvia García, a exposición que poderá visitarse na sala de exposicións do campus ata o 7 de xuño reúne máis de 40 exemplares de traballos tanto feitos por diferentes colectivos como por estudantes e ex-alumnos da Facultade de Belas Artes.

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-05-16 19:00:00 2019-05-16 19:00:00 Inauguración da exposición 'Papel-Papel! Do fanzine ao fotolibro' Na Sala X Facultade de Belas Artes Sala X Europe/Madrid public