Proxección do documental 'Womanhood'

Tipo de evento

Cine

Entrada:

De balde. No es necesaria reserva.

Modalidade

Na Biblioteca Pública de Ourense

A Vicerreitoría do Campus de Ourense e o Cineclube Padre Feijóo organizan a proxección do documental Womanhood. A actividade forma parte da iniciativa Docs del mes, que ten como obxectivo achegar o cine documental ao máximo número de espectadoras e espectadores e abrilo a novos públicos proxectando documentais internacionais, de calidade e de temática e procedencia diversa. Trátase dun documental dirixido pola cineasta de orixe kenyana establecida en Alemaña Beryl Magoko. Premiado en diferentes festivais, o filme preséntase como unha viaxe emocional da propia directora, vítima da mutilación xenital feminina na súa infancia en Kenya.

Nova no Duvi:

Anótalo en:

Add to Calendar 2019-10-10 19:30:00 2019-10-10 19:30:00 Docs del Mes: 'Womanhood' Na Biblioteca Pública de Ourense Biblioteca Pública de Ourense Nós Vicerreitoría do campus de Ourense Cineclube Padre Feijóo Europe/Madrid public