Social Media Webinars

Tipo de evento

Charlas e seminarios y Conferencias

Entrada:

de balde No es necesaria reserva.

A través de Campus Remoto

O Máster en Comunicación en Medios Sociais e Creación de Contidos Dixitais promove os Social Media Webinars, un ciclo de conferencias virtuais, abertas ao público, e dirixidas a ampliar a formación do alumnado deste mestrado en diferentes ámbitos. Nesta xornada, o ciclo acolle a conferencia Streaming wars a cargo da docente, investigadora e escritora especializada en novos modelos de distribución audiovisual Elena Neira, xunto cun coloquio moderado polo profesor Oswaldo García.

Anótalo en: