Xornadas contra a explotación sexual

Fecha de celebración:

24 de septiembre de 2019 a las 11:00

Estudantes , PAS y PDI

Unidade de Igualdade y Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

Rúa Maxwell, s/n
36310 Vigo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde No es necesaria reserva.

Na Escola de Enxeñaría de Telecomunicación

A Escola de Enxeñaría de Telecomunicación acolle unha Xornada contra a explotación sexual, organizada conxuntamente coa Unidade de Igualdade. O programa comprende un cineforum coa proxección do documental Serás hombre, coa intervención da súa directora, Isabel de Ocampo. Posteriormente, a partir das 13.30 horas, comeza o relatorio da profesora da Universidade de Vigo Silvia Pérez Freire titulado Os homes e a prostitución: por que dicimos trata se falamos de prostitución?

Paralelamente, a vestíbulo da escola acolle entre o día 20 de setembro e o 4 de outubro a exposición de fotografía Excusas, de Médicos del Mundo.

Anótalo en: