Grao en Dirección e Xestión Pública

Coordinación do título

Soraya Rodriguez Losada

Descrición

A principal fortaleza deste grao é o seu carácter multidisciplinar que combina as seguintes áreas de coñecemento: ciencia política e da administración, contabilidade, dereito, economía, empresa, estatística, informática, mercadotecnia e socioloxía. Grazas a esta heteroxeneidade de coñecementos o grao orienta ao alumnado dunha maneira integral cara á dirección e xestión das organizacións públicas e privadas cunha relación estreita coa Administración (xestorías administrativas, consultorías, etc.).

Técnico de organizacións públicas que inclúe catro perfís:
    - Técnico/a en administracións públicas
    - Xestor de organizacións públicas
    - Analista de políticas públicas
    - Analista político
    Xestor de Proxectos que comprende tres perfís:
    - Asesor e consultor
    - Analista de políticas públicas
    - Axente de desenvolvemento local

‐ Promover estudos no ámbito da dirección e xestión pública.
    ‐ Capacitar ao alumnado que curse o grao para levar a cabo labores profesionais de tipo teórico e práctico no ámbito da dirección e xestión pública.
    ‐ Facilitar o acceso á formación académica universitaria de calidade relacionada coa dirección e xestión pública ao alumnado de Galicia, España, Portugal e Latinoamérica.

Tanto nacional (SICUE) como internacional (Erasmus+, ISEP, programa de bolsas propias, bolsas Santander con universidades iberoamericanas).
    Nesta modalidade virtual a mobilidade deberá ser presencial.

Alumnado con interese pola xestión e administración pública cunha perspectiva interdisciplinar. As súas metodoloxías e aplicacións.