cacti uvigo investigacion

A I+D+i na UVigo

A nosa experiencia e capacidade de innovación fannos un socio ideal para o desenvolvemento conxunto de proxectos multidisciplinares e transnacionais

Dende o noso nacemento, na Universidade de Vigo apostamos pola excelencia co obxectivo de converternos nun referente innovador dentro do sistema universitario, tanto na investigación básica como na aplicada; na xestión e na transferencia do coñecemento. O mesmo obxectivo é o que impulsa o proceso de internacionalización das nosas actividades.

En esquema podemos dicir que somos unha institución:

• Emprendedora. Creamos, difundimos e transferimos coñecementos e I+D+i ao tecido produtivo, liderando alianzas estratéxicas por medio de centros e plataformas tecnolóxicas.
  • Innovadora e de progreso nos procesos de investigación básica e aplicada.
  • Consolidada na nosa proxección internacional.

Portal da investigación

No Portal da investigación da Universidade de Vigo poderás coñecer a produción científica xerada polo persoal docente e investigador universitario.

Para máis información sobre o Portal da investigación da UVigo, podes contactar coa Biblioteca Universitaria a través do enderezo electrónico portalcientifico@uvigo.gal

Os nosos números máis significativos

Persoas investigando

PERSOAS INVESTIGANDO