2022/2023
Estudo da promoción de maquillaxe mediante influencers en TikTok dirixida á xeración Z - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O impacto das novas tecnoloxías no marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing de experiencias no sector hoteleiro: O Hotel LIVVO Volcán Lanzarote - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento da identidade e imaxe corporativa de Errecé Láser S.L e a súa relación coa RSE - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Confianza dos clientes no sector hostaleiro: o caso do Hotel Concheiros - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As oportunidades do marketing no contexto da Web 3. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
A responsabilidade social e ética na Administración como política de cooperación para o desenvolvemento sostible - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de fixación de prezos no ecommerce: O caso de Shein. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A moda e o marketing de influencers: sinerxías e complementariedades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de experiencias nos novos formatos do retail - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de turismo e moda de luxo: desenvolvemento dunha experiencia. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A experiencia do cliente nas empresas Uber e Cabify - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Implantación da Responsabilidade Social nas Forzas Armadas: unha aproximación empírica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2020/2021
O consumidor como soporte publicitario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O mundo máxico de Disneyland París a través do marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Responsabilidade social corporativa na Universidade de Córdoba - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Creación dun porfolio para fotografía nupcial e plan de negocio para Toby Jr - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A economía circular no sector téxtil: Análise de tres multinacionais españolas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aproximación á Responsabilidade Social Corporativa nas deputacións galegas: análise a partir da información divulgada nas páxinas web - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
RETAILTAINMENT: convertir o punto de venda nun espacio divertido. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As marcas do sector do gran consumo no contexto do COVID-19 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2019/2020
En que che podo axudar? Os altofalantes intelixentes e os novos retos do marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O packaging e o desenvolvemento dunha experiencia de marca. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Marketing Relacional no Museo do Prado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O resale. Un novo modelo de consumo responsable? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de RSC: informes de a sostibilidade e outros medios. O sector da construcción en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A Responsabilidade Social Corporativa no ámbito de Covid-19 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Planificación e realización dunha revista de contido RSC para Pull&Bear - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de odotipo para a Universidade de Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Artchandising: a arte como recurso creativo no desenvolvemento dunha experiencia de marca. O caso Louis Vuitton. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
O Marketing Experiencial aplicado ás Fashion Weeks. Análise da Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid edición xaneiro 2019. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O marketing sensorial nos restaurantes de Estrela Michelin da provincia da Coruña. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
RSC no sector da Agua: problemática asociada ó abandono, clausura e peche de pozos de augas subterráneas. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Planteamento e xestión dun proceso de rebranding para a marca Orballo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dun plan de mercadotecnia para o lanzamento dun produto vexetariano - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing Sensorial: O caso da música en Five Guys - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O alcance do Ambient e do Street Marketing - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O merchandising visual como ferramenta de comunicación e venda: aplicación no sector da moda nupcial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Gobernos locais en España e Responsabilidade Social Corporativo no sector público. Referencia especial ás Mancomunidades - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
Os millennials e os envases activos e intelixentes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os sentidos como factor clave para o desenvolvemento de experiencias. Caso práctico, aplicación de estratexias de marketing sensorial a un evento real. “Pont Up Store cos cinco sentidos”. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing sensorial no punto de venta: análise do sector de panadaría - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing de experiencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Fortnite: un caso de éxito do marketing relacional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A contribución do marketing sensorial para o desenvolvemento da innovación en envases: envases intelixentes e interactivos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Responsabilidade Social Corporativa e comunicación no sector TIC: O caso Gradiant - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recolección de información para a elaboración dunha aproximación dunha Memoria RSC do Concello de Cambados - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
Análise do perfil do consumidor de moda online-offline. Procesos híbridos de compra. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“Krack Experience”: desenvolvemento dunha campaña experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Mamá, non te preocupes" Trabajo de Fin de Grao: Proposta comercial para Carrefour. Moito máis que un libro de cociña - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Visitar para descubrir as marcas. Aplicación do Marketing de Experiencias. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Qué esconde el fenómeno low cost? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing Internacional: Oportunidades de crecemento do viño da Denominación de Orixe Rías Baixas en Estados Unidos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing bursátil: a clave do éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Progreso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
Análise do merchandising no formato hipermercado: o caso Alcampo, Carrefour e Hipercor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O sector lácteo galego: Análise da marca de garantía Galega 100% - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007