Francisco Insua Meiras

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 105
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 17
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 120
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 105
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 8
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120205 Psicoloxía: Psicoloxía da educación: Procesos de aprendizaxe escolar FB 30
P02G110V01 G110304 Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá FB 105
P02M066V06 M066252 A Atención á Diversidade e a súa Intervención OB 14

2018/2019

Afrontar Condutas Problemáticas dende a Docencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Actitudes e expectativas das familias cara a Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A intelixencia emocional como educación integral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A escola e o neno/a con enfermidade crónica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise de programas como apoio para a comunicación de alumnos/as con TEA - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A atención á diversidade na Educación Secundaria Obrigatoria. Comparativa entre CCAA - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proposta didáctica para o desenvolvemento da intelixencia emocional no alumnado con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para o desenvolvemento da intelixencia emocional na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Unha proposta de intervención: Desenvolvimento das competencias básicas do currículo de Educación Infantil a través da psicomotricidade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

O desenvolvemento das intelixencias múltiples nun aula de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención a un neno de Infantil con múltiples patoloxías - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno negativista desafiante: intervención nun caso real - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastornos de conduta: Proposta de Intervención Psicopedagóxica - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As emocións, a intelixencia emocional e a educación emocional dende a infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comunicación e expresión dos estados de ánimo na etapa de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Condutas disruptivas no aula de educación infantil (4 anos) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O centro escolar e a atención á diversidade. Estudio de caso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A importancia do desenvolvemento das intelixencias múltiples desde Educación Infantil: proposta de actividades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da psicomotricidade nos trastornos de conducta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Proposta de Intervención para a mellora da Intelixencia Emocional en Educación Infantil mediante o Xogo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Problemas e trastornos de conduta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención sobre intelixencia emocional para Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Musicoterapia para nenos e nenas con autismo a través da metodoloxía TEACHH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Altas capacidades na provincia de Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación emocional no 2º ciclo de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

A intelixencia emocional na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación emocional en España. Análise de programas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia emocional na etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia da educación emocional. Etapa de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento e educación emocional na primeira infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación da intelixencia emocional para a mellora da autoestima - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As Emocións en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastornos de conduta na infancia: estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Trastorno de conducta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A autoestima na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A educación emocional na etapa infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O inicio da vida en sociedade. A importancia das emocións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento das emoción nos nenos con Tea - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Onde viven os monstros - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencia e educación emocional na aula de infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Importancia do ensino da linguaxe de signos na etapa de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Discapacidade visual - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Conduta agresiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Condutas disruptivas en educación infantil e educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007