José Antonio Fraiz Brea

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 26
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 26
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 14
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 8
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB
O04M097V01 M097103 Planificación de Destinos Turísticos e Desenvolvemento Sostible OB 1
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 68
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP 5
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP 50
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 31
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 43
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 10
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 33
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 30
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 3
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04M005V01 M005109 Réxime Xurídico das Empresas Turísticas: Lexislación Específica OB
O04M005V01 M005213 Traballo de Fin de Máster OB
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 42
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 6
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 15
O04M097V01 M097202 Turismo de Natureza e Ecoturismo OB
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 30
O04M097V01 M097204 Traballo de Fin de Máster OB 30
104210V01 104210614 Investigación de mercados turísticos OP
104011V01 104011323 Practicum OB
104210V01 104210301 Practicum TR
104110V01 104110517 Investigación comercial en Pemes OP
104011V01 104011643 Planificación comercial OP
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M005V02 M005205 Estratexias de Desenvolvemento Turístico Sostible OP 19
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 12
O04M097V01 M097104 Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo OB 12
O04M097V01 M097203 Prácticas Externas OB 18
O04M005V01 M005108 Investigación de Mercados Turísticos OB 18
O04M005V01 M005110 Comercialización do Turismo de Sáude OB 14
O04M005V01 M005113 O Establecemento Termal OP 9
O04M005V01 M005115 Conferencias de Expertos en Turismo OB 5
O04M005V01 M005209 Turismo de Interior OB 8
O04M005V01 M005213 Traballo de Fin de Máster OB 10
O04M005V01 M005214 Prácticas OB 10
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 8
O04G240V01 G240911 Deseño, elaboración de cuestionarios e análise de datos en investigación turística OP 23
O04G240V01 G240902 Atención ao cliente OP
104011V01 104011323 Practicum OB
104110V01 104110517 Investigación comercial en Pemes OP
104210V01 104210301 Practicum TR
104011V01 104011643 Planificación comercial OP
104210V01 104210614 Investigación de mercados turísticos OP
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
104011V01 104011323 Practicum OB
104110V01 104110517 Investigación comercial en Pemes OP
104210V01 104210614 Investigación de mercados turísticos OP
O04G020V01 G020701 Investigación comercial OB 5
O04G240V01 G240602 Investigación de mercados turísticos OB 88
O04M005V01 M005108 Investigación de Mercados Turísticos OB 18
O04M005V01 M005110 Comercialización do Turismo de Sáude OB 14
O04M005V01 M005113 O Establecemento Termal OP 9
O04M005V01 M005115 Conferencias de Expertos en Turismo OB 5
O04M005V01 M005205 Estratexias de Desenvolvemento Turístico Sostible OB 19
O04M005V01 M005209 Turismo de Interior OB 8
O04M005V01 M005213 Traballo de Fin de Máster OB 10
O04M005V01 M005214 Prácticas OB 10
O04M095V01 M095201 Patrocinio e Marketing Deportivo OB 12
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M005V01 M005205 Estratexias de Desenvolvemento Turístico Sostible OB 38
O04M005V01 M005209 Turismo de Interior OB 8
O04M005V01 M005213 Traballo de Fin de Máster OB 10
O04M005V01 M005214 Prácticas OB 10
O04M005V01 M005108 Investigación de Mercados Turísticos OB 18
O04M005V01 M005110 Comercialización do Turismo de Sáude OB 14
O04M005V01 M005113 O Establecemento Termal OP 9
O04M005V01 M005115 Conferencias de Expertos en Turismo OB 5
O04G020V01 G020910 Mercadotecnia sectorial OP
104011V01 104011323 Practicum OB 20
104210V01 104210614 Investigación de mercados turísticos OP 45
104210V01 104210301 Practicum TR 25
104110V01 104110402 Dirección comercial TR
104110V01 104110517 Investigación comercial en Pemes OP 15
V03M043V01 M043207 Sector Turístico OP 7
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O04M005V01 M005108 Investigación de Mercados Turísticos OB 18
O04M005V01 M005110 Comercialización do Turismo de Sáude OB 14
O04M005V01 M005113 O Establecemento Termal OP 9
O04M005V01 M005115 Conferencias de Expertos en Turismo OB 5
104110V01 104110402 Dirección comercial TR
104110V01 104110517 Investigación comercial en Pemes OP
104210V01 104210301 Practicum TR
104210V01 104210614 Investigación de mercados turísticos OP
O04M005V01 M005209 Turismo de Interior OB 8
O04M005V01 M005213 Traballo de Fin de Máster OB 10
O04M005V01 M005214 Prácticas OB 10
V03M043V01 M043207 Sector Turístico OP 7

2018/2019

"Modelo de xestión para o desenvolvemento do turismo rural na comunidade de Paquiestancia, cantón Cayambe" - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo da oferta turística da illa de Tenerife - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Big Data no fútbol - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O turismo médico en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os grandes eventos deportivos: A recepción dos Xogos Olímpicos (JJOO) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As series de televisión como recurso do destino turístico e a súa influencia no interés en visitalo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Camiño de Santiago.Características dos establecementos rurais no Camiño Francés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Modelo para la normativización de la protección de atractivos turísticos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

O marketing do fútbol feminino. A Liga Iberdrola - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
o valor do turismo acuático místico na vila indígena do Cantón de Cotacachi na provincia de Imbabura - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de Marketing Piscina Municipal de Vilagarcía - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Turista reflexo. A Gen-y que consome contido turístico en Instagram a través de fashion influencers. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise, valoración e creación dun modelo de negocio no sector da Actividad Física. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da satisfacción dos clientes con servizos de hotel de 4 e 5 estrelas en Vigo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O turismo urbano na cidade de Ourense: propostas de actuación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novas estratexias de marketing: O marketing experiencial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

A planificación como ferramenta de desenrolo no sector turístico. Estudo do caso do concello de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comparación e análise do turismo termal en Galicia e Budapest - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Vila Nova de Gaia: Cluster de Turismo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Plan de recuperación de patrimonio gastronómico e da memoria histórica de Canton Ibarra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
plan de marketing dunha institución deportiva - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da contribució á creación da imaxe de destino a través do Plan de Social Media. Caso práctico: Grupo Caldaria en Facebook. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O marketing no Club Ourense Baloncesto - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Comercialización e dinamización do Camiño de San Rosendo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A Externalización dos servizos no Sector Hostaleiro - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise socioeconómica de Monforte de Lemos e a súa comarca - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Novas tendencias do turismo. Aloxamento colaborativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Merchandising aplicado a supermercados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Merchandising nos supermercados.O punto de vista do consumidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Furanchos: Enoturismo, Patrimonio Cultural e Recurso Turístico. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Recursos para el estudio del Turismo Rural (Google académico & Scopus) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de Aventura na Ribeira Sacra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo de moda - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A importancia da Universidade na sociedade. Estudo do impacto económico dos estudantes de fora na cidade de Ourense. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento do Turismo na provincia de Ourense a través da cervexa artesá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
E-commerce no sector ciclista en España: a promoción de ventas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo da sidra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2013/2014

Turismo de Cruceiros en Galicia. Consideracións para unha mellora competitiva. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Turismo sexual. Estudos de casos de países de destino. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007