Jose Ruas Araújo

Profesor/a titular de universidade

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 105
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 12
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 25
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 30
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 0.0
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190904 Comunicación de crise OP 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190603 Técnicas de comunicación electoral e institucional OB 150
P04G190V01 G190901 Campañas de imaxe e de relacións públicas OP 50
V01M094V01 M094201 Comunicación Institucional e Política OB 0.0

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2023/2024). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2022/2023

    Evolución da imaxe da cidade de Vigo a través da súa campaña de luces de Nadal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción da política e as campañas electorais dos estudantes de comunicación de Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2021/2022

    A propaganda política impresa do Estatuto de Autonomía de Galicia de 1936 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    ESCAPARATE XINZO: a unión do comercio local a través dunha plataforma virtual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación de crise, accións de relacións públicas e comunicación solidaria nas Forzas e Corpos de Seguridade (FCS) durante o Estado de Alarma: os casos de Ourense e Pontevedra - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Populismo, redes sociais e eleccións. Análise de caso de Vox e AK Parti - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do infoentretemento televisivo: eleccións xerais 28-A de 2019 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación non verbal nos debates políticos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fact-Checking no Parlamento galego. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ludopatía en adolescentes: proposta de campaña de prevención para centros de ensino de Ourense - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Discurso populista en Twitter. O caso de Pablo Iglesias (España) e Beatriz Sánchez (Chile). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Redes sociais e Política 2.0: Análise do #28A - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O caso Vox: Análise de estratexia comunicativa e comparativa co Front National - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de campaña electoral para a agrupación socialista de Salvaterra de Miño - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de carteis políticos a través da ferramenta Eye-Tracking - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Imaxe e liderado de Abel Caballero: análise de casos. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Estado da cuestión sobre estudos de Eye Tracking en comunicación, marketing, política e usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O storytelling na publicidade. Unha análise das campañas premiadas no palmarés do festival Cannes Lions 2017 na categoría film - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Música e neurociencias aplicadas ao marketing e a publicidade: avaliación da resposta emocional - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Deseño, planificación e execución dunha campaña electoral local. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Uso do eye tracking para o análise de carteis publicitarios de series audiovisuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Neurocomunicación, publicidade, política e ética: estado da cuestión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Infoentreteñemento televisivo nas eleccións xerais do 20-D (2015): Análise de caso das entrevistas aos candidatos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    A música na campaña das eleccións do 20-D do 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Senén Pousa: Manual do anticandidato electoral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Eye-Tracking como ferramenta nos contextos de usabilidade web - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proxecto e planificación da campaña electoral nas próximas eleccións municipais 2015 PSdeG-PSOE Villagar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de campaña dun partido e candidatos alternativos. Eleccións municipais de Pontevedra 2015 - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Información da corrupción: análise das crises comunicativas producidas pola dimisión de Francisco Rodríguez en Ourense (Operación Pokemon) e Gerardo Conde Roa en Santiago de Compostela - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As Relacións Públicas na central nuclear de Springfield - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007