Julia Criado del Rey Morante

Adscrito

Docencia

2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 84
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 56
V51G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 56
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 56
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 84
V51G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 56
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 56.00
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 56.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 56.00
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 56.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.00
V51G120V01 G120504 Innovación e investigación didáctica OB 56.00
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 0.00
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 0.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56.00
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 56.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 56.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 56.00
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 56.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 56.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 56.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 0.00
V51G120V01 G120954 Recursos didácticos na aula de audición e linguaxe OP 0.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 0.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V51G120V01 G120951 Desenvolvemento da linguaxe OP 0.00
351111V01 351111210 Organización do centro escolar TR 0.00
351211V01 351211211 Organización do centro escolar TR 0.00
LEEV01 351111010 Orientación escolar: Da violencia na aula a aprendizaxe cooperativa LE 0.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 0.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
351111V01 351111210 Organización do centro escolar TR 0.00
351211V01 351211211 Organización do centro escolar TR 0.00
LEEV01 351111010 Orientación escolar: Da violencia na aula a aprendizaxe cooperativa LE 0.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 0.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.00
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
LEEV01 351111010 Orientación escolar: Da violencia na aula a aprendizaxe cooperativa LE 0.00
351111V01 351111210 Organización do centro escolar TR 0.00
351211V01 351211211 Organización do centro escolar TR 0.00
351111V01 351111301 Practicum TR 0.00
V51G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.00
V51G110V01 G110302 Educación: Escola inclusiva e atención á diversidade FB 0.00
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
351211V01 351211211 Organización do centro escolar TR 0.00
351111V01 351111210 Organización do centro escolar TR 0.00

2019/2020

Proposta de intervención lingüística na idade temperá - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención educativa no alumnado con discapacidade intelectual. A comunicación aumentativa e/ou alternativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño dun manual de xogos como ferramenta de ensinanza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As condutas disruptivas nunha aula de Educación Infantil. Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión educativa dunha alumna con TEA, habilidades sociais e xogo cooperativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

A musicoterapia nun aula inclusiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo sobre o grao de inclusión no entorno universitario do alumnado con diversidade funcional. Un seguimento práctico baixo o enfoque da neuroeducación. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión das persoas con Síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un programa de inclusión educativa para alumnado con TEA baseado na filmografía de Disney - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un programa inclusivo para el alumnado con Síndrome de Rett - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2016/2017

Programa de intervención en habilidades sociais para síndrome de asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta programa altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Trastorno do espectro autista: estudo de caso e intervención na aula de audición e linguaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise das prácticas inclusivas nun centro ordinario - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Musicoterapia en nenos con Asperger - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2015/2016

Estratexias para o manexo do TDAH nunha aula inclusiva. Superando obstáculos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Síndrome de Asperger, unha realidade diferente, proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Entre culturas. Programa de intervención para a inclusión da etnia xitana - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta programa altas capacidades intelectuais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Deseño dun programa de intervención musical para nenos con TDAH na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educando novas mentes. As intelixencias múltiples na aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para alumnos con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007