Mª Victoria Moreno García
Adscrito
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 56 |
V51G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 56 |
V51G120V01 | G120204 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento | FB | 84 |
V51G120V01 | G120908 | Introdución ao feito relixioso e ao cristián | OP | 56 |
V51G120V01 | G120952 | Psicopatoloxía da audición e da linguaxe | OP | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120204 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento | FB | 84 |
V51G120V01 | G120908 | Introdución ao feito relixioso e ao cristián | OP | 56 |
V51G120V01 | G120952 | Psicopatoloxía da audición e da linguaxe | OP | 56 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 56 |
V51G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 56 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
V51G120V01 | G120204 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento | FB | 84 |
V51G110V01 | G110304 | Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá | FB | 56 |
V51G110V01 | G110305 | Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil | FB | 56 |
V51G120V01 | G120908 | Introdución ao feito relixioso e ao cristián | OP | 56 |
V51G120V01 | G120952 | Psicopatoloxía da audición e da linguaxe | OP | 56 |
Traballos dirixidos
2019/2020
O trastorno do espectro autista e a Arteterapia: a expresión das emocións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A disfemia en Educación Primaria: unha proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Deteción e prevención da dislexia na etapa de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O efecto Pigmalión e a sua relación con o baixo rendemento escolar e a autoestima e o autoconcepto. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O autismo dentro dun ambiente inclusivo, cómo actuar? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Propuesta de intervención asistida con animales en una alumna con problemas de socialización - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
Entornos beneficiosos para a dislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudio de caso: Praxias e motricidade en paquigiria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervencion temprana: Glenn Doman Programa de Desarrollo Basico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un novo estilo de ensinar: o traballo por proyectos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pensar, amar e querer - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pedagoxía do fracaso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Efecto da adopción e institucionalización. Estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pedagoxía das alturas: unha nova forma de ensinar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención para a mellora dos procesos atencionais dun alumno de 6º de primaria con TDA/H. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2015/2016
Glenn Doman e a escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A importancia da prevención e tratamento dos trastornos da linguaxe en infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A cebra Esperanza e o león Amador: unha proposta de desenvolvemento das intelixencias persoais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O centro Hermanos Villar. Metodoloxía, programas e plans - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencias múltiples na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencias múltiples: programación de intervención na aula - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pedagoxía das alturas, educando cara a procura de sentido - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Un percorrido polo autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2014/2015
O cine como recurso didáctico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Detección temperá do trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intelixencias múltiples. Unha nova forma de ensinar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Glenn Doman: os bits de intelixencia como recurso para ensinar unha lingua estranxeira - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A creatividade na aula, unha especie en perigo de extinción? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A excelencia física e a danza en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2013/2014
O traballo na aula con alumnos con altas capacidades - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007