María Asunción Lorenzo Rial
Profesor/a axudante doutor/a
Contacto
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 12 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 60 |
P02M178V01 | M178106 | Aplicación das TIC na innovación educativa | OB | 15 |
P02M178V01 | M178203 | Investigación e innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais | OP | 8 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178102 | Análise de experiencias interdisciplinares | OB | 8 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 93 |
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 39 |
P02M178V01 | M178203 | Investigación e innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais | OP | 8 |
P02M178V01 | M178106 | Aplicación das TIC na innovación educativa | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178102 | Análise de experiencias interdisciplinares | OB | 8 |
P02M178V01 | M178106 | Aplicación das TIC na innovación educativa | OB | 14 |
P02M178V01 | M178203 | Investigación e innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais | OP | 8 |
V02M066V02 | M066208 | Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria | OP | 13 |
V02M066V02 | M066211 | Didáctica da Tecnoloxía e Informática na Educación Secundaria | OP | 15 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 88 |
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 105 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02M178V01 | M178106 | Aplicación das TIC na innovación educativa | OB | 14 |
P02M178V01 | M178203 | Investigación e innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais | OP | 9 |
P02M178V01 | M178102 | Análise de experiencias interdisciplinares | OB | 7 |
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 90 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 31 |
O02M066V02 | M066208 | Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria | OP | 13 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066208 | Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria | OP | 13 |
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 68 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 42 |
P02G120V01 | G120402 | Didáctica das ciencias experimentais I | OB | 50 |
P02M178V01 | M178106 | Aplicación das TIC na innovación educativa | OB | 15 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O02M066V02 | M066208 | Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria | OP | 12 |
P02M178V01 | M178101 | A contorna como recurso educativo | OB | 23 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 60 |
P02G120V01 | G120502 | Didáctica das ciencias experimentais II | OB | 68 |
P02G120V01 | G120402 | Didáctica das ciencias experimentais I | OB | 24 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120302 | Ciencias experimentais | OB | 20 |
P02G120V01 | G120402 | Didáctica das ciencias experimentais I | OB | 16 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 4 |
P02G110V01 | G110901 | Coñecemento do medio natural | OP | 8 |
O02M066V02 | M066208 | Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria | OP | 13 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
P02G120V01 | G120402 | Didáctica das ciencias experimentais I | OB | 26 |
P02G110V01 | G110301 | Educación: Educación para a saúde e a súa didáctica | FB | 12 |
P02G110V01 | G110403 | Aprendizaxe das ciencias da natureza | OB | 23 |
Traballos dirixidos
2022/2023
Como avaliar a calidade dos recursos educativos dixitais? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Autopercepción da competencia dixital docente en creación de contidos no profesorado non universitario en activo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Que ciencias se ensinanna nas aulas de Educación Infantil? Análise de dúas experiencias de aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Pensamento computacional na etapa de Educación Infantil: aprender a programar con actividades desenchufadas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educación para a sustentabilidade climática nunha aula de Educación Primaria: exploración da evolución das ideas previas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Educación; Ciencia; Modelo Forzas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Actividades científicas escolares para explorar o aparello dixestivo en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aprender ciencias a través da xerminación de sementes co ciclo das 5E en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2021/2022
Análise dos estereotipos de xénero en alumnado de Educación Infantil enmarcada nas ciencias experimentais - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da competencia dixital nun centro educativo da ESO e Bacharelato - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estudo sobre a Opinión e a Presenza de Metodoloxías Activas no Ensino de Educación Secundaria Obrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Motivación do alumnado de educación primaria sobre o uso das TIC para aprender ciencias. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Ecoauditoría escolar e Axenda 2030: análise do nivel de sostibilidade dun centro educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise dos resultados dunha experiencia sobre sustentabilidade oceánica en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A praia en educación Infantil: Un Proxecto sobre a zona intermareal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2020/2021
Que coñecementos acerca dos océanos ten o alumnado ao finalizar a etapa de Educación Primaria? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A linguaxe icónica nos contos infantís animados dende unha perspectiva de xénero. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Concepcións do profesorado en formación inicial sobre os procesos de ensino e aprendizaxe das ciencias - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Traballos do mar invisibilizados. Unha intervención para achegar as redeiras a unha aula de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Aplicación das metodoloxías áxiles na educación: revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprender a conservar e protexer o medio mariño: un achegamento didáctico dende a educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Educación para a sustentabilidade climática: análise de recursos dixitais e intervención en un aula de Educación Primaria. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2019/2020
Recompilación e análise de recursos dixitais sobre alfabetización oceánica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recompilación e análise de recursos TIC con perspectiva de xénero para Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Recopilación y análisis de simuladores para Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Achegamento á contorna: ensinar ciencias en educación infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A horta escolar como recurso educativo en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Qué coñecemento acerca dos océanos promóvese na etapa de Educación Primaria? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
“O libro de texto como recurso didáctico na aula de Educación Infantil. Análise do proxecto “Friend.ly (Edebé)” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Análise e experimentación do proxecto educativo Digicraft - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Educación para a sustentabilidade: unha análise de recursos en liña sobre Cambio Climático. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Competencia dixital docente na área de creación de contidos: percepción de profesorado en formación inicial. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
Viaxe ao Antigo Exipto a través das TIC: unha proposta innovadora nas aulas de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Mulleres e mar: unha proposta innovadora en aulas de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2017/2018
As astrónomas eclipsan o aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O traballo das mulleres do mar: unha proposta didáctica para Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2016/2017
Autorregulación. Avaliación e aprendizaxe. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007