María Isabel Mociño González
Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a contratado/a interino/ a Profesor/a axudante doutor/a Profesor/a contratado/a doutor/a
Departamento
Docencia
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 15 |
O05G110V01 | G110981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 53 |
O05G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 53 |
O05M138V01 | M138102 | Interculturalismo en Contextos Escolares | OB | 10 |
O05M138V01 | M138103 | Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida | OP | 10 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 15 |
O05M138V01 | M138102 | Interculturalismo en Contextos Escolares | OB | 8 |
O05M138V01 | M138103 | Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida | OP | 10 |
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 120 |
O05G110V01 | G110981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120503 | Didáctica das ciencias sociais | OB | 0.0 |
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 58 |
O05G120V01 | G120981 | Prácticas externas: Practicum | OB | 10 |
O05M138V01 | M138103 | Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida | OP | 10 |
O05M138V01 | M138102 | Interculturalismo en Contextos Escolares | OB | 5 |
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 82 |
O05G110V01 | G110601 | Aprendizaxe das ciencias sociais | OB | 0.0 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05M138V01 | M138103 | Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida | OP | 10 |
P02G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 0.0 |
P02G120V01 | G120506 | Didáctica da lingua e literatura: Español | OB | 0.0 |
P02G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 0.0 |
P02G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 0.0 |
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 105 |
O05G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 53 |
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 23 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 105 |
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 75 |
O05G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 53 |
O05M138V01 | M138103 | Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida | OP | 10 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G110V01 | G110404 | Didáctica da lingua e a literatura infantil | OB | 105 |
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 62 |
O05G120V01 | G120910 | Literatura infantil e xuvenil | OP | 53 |
O05G120V01 | G120506 | Didáctica da lingua e literatura: Español | OB | 0.0 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 53 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 53 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
O05G120V01 | G120501 | Didáctica da lingua e literatura: Galego | OB | 48 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
301611V01 | 301611815 | Seminario de linguas románicas minorizadas | OP | 16 |
301611V01 | 301611521 | Dialectoloxía da lingua galega | OB | 60 |
V01G230VGF | G230301 | Lingua A1, II: Introdución ás linguas de especialización: Galego | OB | 20 |
V01G230VEF | G230401 | Lingua A2, II: Introdución ás linguas de especialización: Galego | OB | 11 |
V01G160V01 | G160301 | Estrutura e análise das linguas galega e española: Introdución á sintaxe | OB | 24 |
V01G160V01 | G160507 | Seminario de literatura galega ata 1900 | OB | 18 |
Titulación | Materia | Nome | Carác. | Horas |
---|---|---|---|---|
301611V01 | 301611815 | Seminario de linguas románicas minorizadas | OP | 10 |
301611V01 | 301611501 | Gramática da lingua galega II | TR | 45 |
301611V01 | 301611521 | Dialectoloxía da lingua galega | OB | 60 |
V01G230VEF | G230401 | Lingua A2, II: Introdución ás linguas de especialización: Galego | OB | 28 |
Traballos dirixidos
2019/2020
O principio do fin do sexismo: a nova literatura infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A poesía nas aulas de segundo ciclo de Educación Infantil: Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O conto como ferramenta pedagóxica na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de desenvolvemento da linguaxe oral a través dos contos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estimulación del lenguaje a través de la literatura oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Programa de intervención para a detección de estereotipos de xénero e condutas sexistas en alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Análise da competencia comunicativa a partir de álbums ilustrados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A comunicación oral na Educación Primaria: situación actual desde o punto de vista lexislativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A coeducación a través dos contos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A literatura infantil como recurso para unha pedagoxía da morte na primeira infancia: proposta de intervención preventiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
2018/2019
A ecoalfabetización na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Ler para comprender: proposta de intervención para a mellora da comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Aprendizaxe da lingua inglesa a través do conto na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Tratamento da Educación Emocional a través da literatura infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Incidencia dos modelos lectores familiares en nenas/os de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intervención para a identificación de condutas sexistas e prexuízos en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Os valores nos contos clásicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A inclusión sociolaborial do colectivo inmigrante: implicacións educativas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A inserción laboral de mulleres en situación de violencia de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2017/2018
O conto como ferramenta de inclusión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A literatura infantil para identificar, xestionar e mellorar as emocións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estereotipos de xénero na educación infantil: o álbum ilustrado como ferramenta para unha sociedade máis equitativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Deseño, implementación e avaliación dun programa preventivo de estimulación da linguaxe oral a través de contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lectura motivacional nunha escola unitaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O desenvolvemento da intelixencia emocional nun alumno TEA a través dos contos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Plan de intervención para a mellora da velocidade e comprensión lectora dun alumno de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
2016/2017
O álbum ilustrado, unha ferramenta para traballar os valores en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Linguaxe Sonora. A Poesía na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A obra de Eric Carle na aula de Educación Infantil: educación literaria e artística - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Rosalía de Castro e as artes. A educación desde o compromiso co territorio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento das Intelixencias Múltiples a partir da lectura en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007