María Isabel Mociño González

PROFESOR/A CONTRATADO/A DOUTOR/A - TEMPO COMPLETO

Curriculum Vitae

Ler máis

Docencia

2024/2025
Titulación Materia Nome Carác. Horas
11378 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11378 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11378 20179 Didáctica de la lengua y la literatura infantil 0.00
11374 20228 Prácticas externas: Practicum 10.00
11374 20228 Prácticas externas: Practicum 10.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
11387 20269 Literatura infantil y juvenil 0.00
10213 26629 Enseñanza y Aprendizaje de la/s Lengua/s de la Sociedad de Acogida 0.00
2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 105
O05M138V01 M138103 Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida OP 14
O05G120V01 G120910 Literatura infantil e xuvenil OP 53
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 11
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05M138V01 M138102 Interculturalismo en Contextos Escolares OB 10
O05M138V01 M138103 Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida OP 10
O05G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 120
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120910 Literatura infantil e xuvenil OP 53
O05G120V01 G120501 Didáctica da lingua e literatura: Galego OB 75
O05M138V01 M138102 Interculturalismo en Contextos Escolares OB 10
O05M138V01 M138103 Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida OP 10
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 15
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120910 Literatura infantil e xuvenil OP 53
O05M138V01 M138102 Interculturalismo en Contextos Escolares OB 10
O05M138V01 M138103 Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida OP 10
O05G120V01 G120501 Didáctica da lingua e literatura: Galego OB 53
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120910 Literatura infantil e xuvenil OP 15
O05M138V01 M138103 Ensino e Aprendizaxe da/s Lingua/s da Sociedade de Acollida OP 10
O05M138V01 M138102 Interculturalismo en Contextos Escolares OB 8
O05G110V01 G110404 Didáctica da lingua e a literatura infantil OB 120

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período Anual (2024/2025). Para concertar unha cita podes facelo fundamentalmente a través do correo electrónico ou dende a túa Secretaría Online.

    2023/2024

    Promover a lectura na aula de Educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Tratamento de temas considerados tabú na literatura infantil: a perspectiva dos docentes en formación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TRADICIÓN ORAL PARA AS AULAS DE EDUCACIÓN INFANTIL - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As familias contan na escola rural: prácticas lectoras na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Promover a lectura na escola rural: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A música e a poesía como elementos de cohesión e identidade na escola rural - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Fomento da lectura como ferramenta para a Educación Intercultural e Inclusiva no ámbito escolar: Un estudo de caso en Ourense. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de innovación educativa: A televisión como recurso didáctico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2022/2023

    Atención ao alumnado migrante. O plan de acollida dun colexio concertado da cidade de Ourense. Estudo de caso - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A diversidade na Educación Infantil: percepción do profesorado en activo da cidade de Ourense - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Un conto pola inclusión. Recursos literarios para introducir a discapacidade na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprender da contorna: o cómic como ferramenta de exploración da identidade cultural en Piornal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Como abordar os estereotipos de xénero a través da literatura infantil: estudio de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Do cancioneiro infantil ao álbum ilustrado: revisitación da literatura de tradición oral. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O libro da chufla, chiflauta e solfa: deseño e implementación dunha intervención educativa para fomentar a música tradicional e a interculturalidade - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os contos de encantamento na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Escola rural e inclusión: estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lecturas vinculares: as familias como mediadoras na educación literaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Volta ó mundo desde o Quinto Pino: Un xogo de escape para a Educación Intercultural a través da Literatura Infantil e Xuvenil nas aulas de 6º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O Profesorado como Mediador Intercultural na Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Prevención do racismo na escola mediante a educación intercultural e a literatura infantil e xuvenil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Constelación literaria para fomentar os hábitos lectores en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Literatura e bibliotecas escolares en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Literatura infantil en Educación Primaria: a experiencia de coeducar en valores. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de lecturas para os centros de Educación Infantil da Comarca de Valdeorras - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Perfís lectores e perspectivas docentes en Educación Infantil. Estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Pedagoxía da morte na aula de educación infantil a través do álbum ilustrado: proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A estimulación lingüística nos proxectos editoriais de Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Rosalía de Castro na escola infantil de hoxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A oralidade na escola rural. Estudo de caso dun contexto galego e outro cacereño. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A familia, a escola e a biblioteca na adquisición dos hábitos lectores na Educación Primaria: estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento das intelixencias múltiples mediante álbums ilustrados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Estimulación del lenguaje a través de la literatura oral - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención para a detección de estereotipos de xénero e condutas sexistas en alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O conto como ferramenta pedagóxica na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O principio do fin do sexismo: a nova literatura infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de desenvolvemento da linguaxe oral a través dos contos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A literatura infantil como recurso para unha pedagoxía da morte na primeira infancia: proposta de intervención preventiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A poesía nas aulas de segundo ciclo de Educación Infantil: Proposta de intervención - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da competencia comunicativa a partir de álbums ilustrados - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A comunicación oral na Educación Primaria: situación actual desde o punto de vista lexislativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A coeducación a través dos contos en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Tratamento da Educación Emocional a través da literatura infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A inclusión sociolaborial do colectivo inmigrante: implicacións educativas - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A inserción laboral de mulleres en situación de violencia de xénero - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proposta de intervención para a identificación de condutas sexistas e prexuízos en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Os valores nos contos clásicos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ler para comprender: proposta de intervención para a mellora da comprensión lectora. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A ecoalfabetización na educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aprendizaxe da lingua inglesa a través do conto na Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Incidencia dos modelos lectores familiares en nenas/os de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Deseño, implementación e avaliación dun programa preventivo de estimulación da linguaxe oral a través de contos infantís - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estereotipos de xénero na educación infantil: o álbum ilustrado como ferramenta para unha sociedade máis equitativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de intervención para a mellora da velocidade e comprensión lectora dun alumno de 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O desenvolvemento da intelixencia emocional nun alumno TEA a través dos contos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O conto como ferramenta de inclusión - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Lectura motivacional nunha escola unitaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A literatura infantil para identificar, xestionar e mellorar as emocións - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Linguaxe Sonora. A Poesía na Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O álbum ilustrado, unha ferramenta para traballar os valores en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rosalía de Castro e as artes. A educación desde o compromiso co territorio - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A obra de Eric Carle na aula de Educación Infantil: educación literaria e artística - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Desenvolvemento das Intelixencias Múltiples a partir da lectura en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007