Martina Ares Ferreirós

Profesor/a asociado/a T3

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V02 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
V02M066V06 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 13
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 15
P02M081V02 M081208 Traballo de Fin de Máster OB 5
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 0.0
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 10
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V08 M066227 Innovación Docente e Iniciación á Investigación na Formación Profesional OB 30
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 47
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G120V01 G120103 Psicoloxía: Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos FB 105.00
P02G110V01 G110402 Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta FB 75.00

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 1º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2020/2021

    Intervención educativa baseada no programa 'mindkinder' dirixida a un alumno con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación de proposta pedagóxica de TDAH en alumnado con Síndrome de Abstinencia Neonatal. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Educación emocional en tempos de COVID-19 en educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención educativa cun neno de catro anos cun tdah e trastorno da linguaxe. proposta para as dificultades lingüísticas e comunicativas. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    As tecnoloxías da información e da comunicación no ámbito da Formación Profesional Actual. Revisión bibliográfica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da técnica experimental para o desenvolvemento dun plan de intervención emocional medible mediante o debuxo de dúas figuras humanas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estimulación temperá: visión preventiva dende a docencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do nivel de comprensión lectora do alumnado con TDAH en 5° de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia do Programa PESPACE de estimulación multisensorial en alumnado con Parálise Cerebral. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise lexislativa da FP e o novo cambio educativo LOMLOE: visión do corpo docente. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Violencia nas relacións de parella nos estudantes de formación profesional do IES Montecelo-Pontevedra - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A aprendizaxe na formación profesional dende a perspectiva do alumnado. Unha aplicación do modelo 3P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2019/2020

    Programa de disciplina positiva para mellorar a convivencia na aula de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa combyvencia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da representación das mulleres nos libros de FOL a través da revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Rutinas de pensamento nun neno con Síndrome de Asperxer. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión do uso da lectura fácil nos protocolos para a atención á diversidade da educación primaria en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise dos prerrequisitos lectores nunha aula de educación infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do desenvolvemento madurativo e emocional de nenos e nenas de 5 e 6 anos a través do debuxo infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación Bimodal no proceso de ensino - aprendizaxe das cores. Estudo dun caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    "Introdución de Color ADD cunha nena con discapacidade visual en Educación Infantil" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O desenvolvemento comunicativo e lingüístico a través do Programa Pictocuentos baseado no uso de pictogramas en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Motivación e itinerario educativo en alumnado de Formación Profesional: a relación entre a elección de título e o mercado laboral local. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2018/2019

    Programa de intervención para a adquisición do inglés en estudantes con dislexia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programas de adaptación lingüística para alumnado inmigrante de fala non española - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proceso sucesivo edislexia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aproximación a unha programación didáctica cun enfoque comunicativo a través dun proxecto de aula alternativo: L'Immeuble - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    "Trastornos do espectro autista na aulas de educación primaria en Pontevedra: Proposta de intervención." - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Hábitos relacionados co sono e a súa influencia no desenvolvemento infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Abordar a titoría en sexto curso de Educación Infantil, co enfoque da Terapia Familiar centrado en solucións. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007