Mónica Valderrama Santomé

Profesor/a contratado/a doutor/a

Curriculum Vitae

Ler máis

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 12
P01M171V01 M171307 Casos de Estudo OP 4
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 75
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 12
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 60
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 30
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 10
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082205 Produción Publicitaria Audiovisual OP 15
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 25
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 50
P04M082V01 M082101 Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade OB 26
P04M082V01 M082103 Movementos Artísticos e Gráficos OB 25
P04M082V01 M082106 Deseño Editorial e Tipográfico OB 25
P04M082V01 M082109 Execución, Tratamento Fotográfico e Artefinalismo OB 25
P04M082V01 M082201 Creación de Identidade Corporativa Gráfica e Ilustración OP 26
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 1
P04M082V01 M082203 Produción Publicitaria en Medios non Convencionais OP 1
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 50
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 140
P04M082V01 M082101 Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade OB 26
P04M082V01 M082103 Movementos Artísticos e Gráficos OB 25
P04M082V01 M082106 Deseño Editorial e Tipográfico OB 25
P04M082V01 M082109 Execución, Tratamento Fotográfico e Artefinalismo OB 25
P04M082V01 M082201 Creación de Identidade Corporativa Gráfica e Ilustración OP 26
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 1
P04M082V01 M082203 Produción Publicitaria en Medios non Convencionais OP 1
P04M082V01 M082205 Produción Publicitaria Audiovisual OP 15
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 25
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V01M094V01 M094205 Novas Tecnoloxías Aplicadas á Xestión da Comunicación nas Organizacións OB 0.0
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 200
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 50
P04M082V01 M082101 Teorías acerca do Deseño, a Imaxe e a Creatividade OB 1
P04M082V01 M082103 Movementos Artísticos e Gráficos OB 25
P04M082V01 M082106 Deseño Editorial e Tipográfico OB 25
P04M082V01 M082108 Creación de Contidos Audiovisuais OB 25
P04M082V01 M082109 Execución, Tratamento Fotográfico e Artefinalismo OB 25
P04M082V01 M082201 Creación de Identidade Corporativa Gráfica e Ilustración OP 1
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 1
P04M082V01 M082203 Produción Publicitaria en Medios non Convencionais OP 1
P04M082V01 M082205 Produción Publicitaria Audiovisual OP 15
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 25
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G070V01 G070902 Técnicas de programación para televisión OP 20
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04M082V01 M082108 Creación de Contidos Audiovisuais OB 15
P04M082V01 M082201 Creación de Identidade Corporativa Gráfica e Ilustración OP 0.0
P04M082V01 M082202 Produción Publicitaria en Medios Convencionais OP 0.0
P04M082V01 M082203 Produción Publicitaria en Medios non Convencionais OP 0.0
P04M082V01 M082204 Produción Publicitaria en Medios Interactivos OP 0.0
P04M082V01 M082205 Produción Publicitaria Audiovisual OP 25
P04M082V01 M082206 Publicidade Alternativa OP 0.0
P04M082V01 M082207 Prácticas en Empresas OB 0.0
P04M082V01 M082208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 175
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 50
P04G070V01 G070902 Técnicas de programación para televisión OP 68
V01M094V01 M094205 Novas Tecnoloxías Aplicadas á Xestión da Comunicación nas Organizacións OB 0.0
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P04G070V01 G070902 Técnicas de programación para televisión OP 8
204011V01 204011616 Técnicas de programación en radio e televisión OP 0.0
204011V01 204011617 Xestión da produción publicitaria e audiovisual OP 0.0
P04G190V01 G190504 Produción publicitaria en medios audiovisuais OB 120
P04G190V01 G190903 Comunicación alternativa: Medios virtuais e novos soportes publicitarios OP 50
P04M082V01 M082108 Creación de Contidos Audiovisuais OB 15
P04M082V01 M082205 Produción Publicitaria Audiovisual OP 25
204011V01 204011635 Laboratorio de produción publicitaria en televisión OP 0.0
V01M094V01 M094205 Novas Tecnoloxías Aplicadas á Xestión da Comunicación nas Organizacións OB 16

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Mércores
    Rango de horas
    10:00 - 11:00
    Lugar
    Despacho 310, Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2021/2022)

    Titorías presenciais concertadas

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais concertadas durante o período 2º Cuatrimestre (2021/2022). Para concertar unha cita podes facelo dende a túa Secretaría Online.

    2021/2022

    Restyling da ICG e o look&feel da marca Elaxtic - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Máis alá do desfile de moda: axentes influíntes na comunicación para difundir e dar visibilidade ás marcas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Periodismo deportivo en Youtube e Twitch: novas plataformas de comunicación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Plan de comunicación para a ONG Amigos da Terra: o voluntariado online e o crecemento en redes - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Instagram. Cómo triunfar coa túa marca persoal e a mercadotecnia de influencia na era do like. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Neuromarketing e mercadotecnia visual. O poder dos estímulos visuais na percepción do envase do produto xamón serrano. Caso a analizar Torre de Núñez. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rosalía como caso de éxito - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    “O Thyssen vístese de luxo: o uso do arte como ferramenta de comunicación en marcas de luxo” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Manual de Identidade Corporativa: Lareka, Healthy Food. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A utilización da memética na comunicación de marca en Twitter dende o punto de vista da proliferación no uso do Meme Marketing. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A experiencia do cliente no sector de moda de luxo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Comunicación Publicitaria na industria da moda. Fashion films: O caso práctico dos fashion dramas de Vogue España. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Estudo de caso de Disney+: o seu lanzamento en España - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    One of the gang. Propuesta de marca. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    A influencia da publicidade no desenvolvemento de TCAs (Trastornos da conducta alimentaria). - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Patrocinio deportivo. O caso de Iberdrola no fútbol feminino - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Reposición do libro 'O principiño' - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise e estratexia do servizo de xestión en redes sociais da Axencia de Doazón de Órganos e Sangue. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A relevancia da estratexia de visual merchandising en retail - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade en Instagram das marcas de moda de luxo. Análise do caso Gucci e da Fashion Week a través dos influencers. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Vizinho, já foi embora. (Veciño, xa se foi) - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Nuevos estándares de medición para la distribución de contenidos en streaming - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Beleza Escondida. O Vigo Señorial. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Catus Café&Bar - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    galleria x 999k - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Diseño e creatividade. Creación da identidade gráfica para evento universitario e aplicacións web - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2017/2018

    Deseño da exposición: A muller nas películas Disney. Evolución do personaxe de animación protagonista. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    O fenómeno OT. Das audiencias masivas ó consumo social. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Identidade Corporativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Identidade Corporativa Gráfica Komorebi e libro La luz de mi mesilla - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Promoción para as rutas marítimas de turismo industrial, Ría de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Proxecto de relanzamento da marca Joyería García - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Bailemos, bailemos. Desarrollo e promoción dunha peza de Branded Content editorial. Proposta publicitaria para un retailer de téxtil e accesorios de danza - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O marketing experiencial no sector da moda de luxo. Análise de novas formas de comunicación: as flagship store. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Creación do blog Amoratorio. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Planificación de comunicación online e deseño corporativo APC - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Dirección e cinematografía de Custom Boy - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de acción publicitaria para a protectora Os Palleiros - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Igers de viaxes. Persuasión na rede a través dunha galería fotográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Promoción dun producto audiovisual a través de medios virtuais e novos formatos publicitarios. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Produción e realización práctica dun Fashion Film: Às vezes Nada - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    David Beckham, a construción dunha supermarca: Deseño e xestión da súa identidade corporativa e da súa marca persoal. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Bestas salvaxes - Dossier da dirección da fotografía - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Desenvolvemento de branding para viño ecolóxico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Iria Carballo. Branding Persoal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    MGCM (Mar, Gastronomía, Cultura e Montaña) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    MGCM (Mar, Gastronomía, Cultura e Montaña) - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Retrancos - Proxecto Fotográfico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sertogal - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Sea Bones - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A influencia do capital erótico nas redes sociais. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    días que se contan cos dedos. Poemario Ilustrado - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    MB Art. App para encontrar creatividade o lado da túa casa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Moitollo. Identidade corporativa - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    LUSCOFUSCO - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O outro cine de Woody Allen - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Marketing de Influencers nos medios de comunicación. Instagram como ferramenta de venta. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Branding: Njord - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Discriminación sutil. Micromachismos e roles de xénero - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    PUMP! - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Título: 10 a.m - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Evolución da identidad visual corporativa de Grupo Norte: proposta por categorías para a marca - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Feliformia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Nuno e as cores - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2015/2016

    "Fashion victims" das marcas de moda. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Telecinco, Programación e estratexias programáticas na franxa de máxima audiencia televisiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efectos da Música Publicitaria nas Etapas Cognoscitiva e Afectiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Prescriptores de marca, nova fórmula de captación publicitaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    POP.: Desenvolvemento e promoción dun produto musical. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    Enfocad@s, creación dunha empresa audiovisual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A Sexta: historia, identidade e sexismo para a consecución dun público obxectivo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A publicidade no cine de Tim Burton: Dark Shadows - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Telecinco, Programación e estratexias programáticas na franxa de máxima audiencia televisiva - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Promoción de películas con accións alternativas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    PLAN DE MARKETING Felicia Much - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Marketing de lujo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    Cargos académicos

    Membros designados polo Reitor (PDI-A) en Consello de Goberno ( Dende 04/07/2018 )

    Membros designados polo Reitor (Vicerreitores/as) en Consello de Goberno ( Dende 04/07/2018 )

    Vicerrector/a en Vicerreitoría de Comunicación e Relacións Institucionais ( Dende 08/06/2018 )