Pablo Cabanelas Lorenzo

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V02 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48
V06M101V02 M101207 Practicum OB 0.0
V06M101V02 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 0.0
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 35
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 8.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 6.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101208 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 41
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 45.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 35.00
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 49.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 7
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 3.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V03G020V01 G020502 Dirección comercial II OB 15.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 68.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 6.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 71.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 48.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 0.00
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 12.00
V03M122V01 M122209 Traballo de Fin de Máster OB 0.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
306011V01 306011625 Investigación de mercados OP 0.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 12.00
V06M101V01 M101207 Practicum OB 0.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 56.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 6.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 72.00
V02M123V01 M123115 Marketing das Bio-Industrias e Xestión Comercial OP 0.00
2013/2014
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011625 Investigación de mercados OP 0.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00
V03M122V01 M122209 Traballo de Fin de Máster OB 0.00
V03M122V01 M122207 Innovación Social, Redes e Emprendemento OB 14.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 132.00
V06G270V01 G270403 Mercadotecnia estratéxica OB 6.00
V06G270V01 G270802 Investigación de mercados OP 50.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 10.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 34.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 29.00
V08G210V01 G210203 Empresa: Organización da empresa FB 93.00
2012/2013
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 58.00
V03M107V01 M107109 Innovación Social, Redes e Emprendeurismo OB 10.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 90.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 11.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 34.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 29.00
2011/2012
Titulación Materia Nome Carác. Horas
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 75.00
V06M101V01 M101102 Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo OB 30.00
V06M101V01 M101202 Márketing Internacional OB 24.00
V06M092V01 M092101 Dirección Comercial e Marketing para PEMES OB 11.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 70
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
V03M107V01 M107109 Innovación Social, Redes e Emprendeurismo OB 10.00
V03M106V01 M106106 Construción Social, Desenvolvemento e Competitividade OB 10.00
2010/2011
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
V03M043V01 M043106 Construción Social, Desenvolvemento e Sustentabilidade OB 10.00
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 30.00
V06G270V01 G270204 Empresa: Fundamentos de mercadotecnia FB 105.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 60.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 75.00
2009/2010
Titulación Materia Nome Carác. Horas
306011V01 306011204 Dirección comercial TR 0.00
V06M027V01 M027203 Marketing Internacional OB 29.00
V03M043V01 M043106 Construción Social, Desenvolvemento e Sustentabilidade OB 10.00
V03M036V01 M036110 Creación de Capacidades e Control da Innovación OB 10.00
303411V01 303411622 Distribución e publicidade OP 0.00
303411V01 303411624 Estratexias de mercadotecnia en internet OP 0.00

Día da semana
Martes
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2020-01-26
Rango de horas
09:30 - 13:30
Lugar
Despacho 24, E. U. de Estudos Empresariais
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Mércores
Data de inicio
2019-09-01
Data de fin
2020-01-26
Rango de horas
10:30 - 12:30
Lugar
Despacho 24, E. U. de Estudos Empresariais
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

Estratexias do marketing dixital - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Plan de mercadotecnia internacional: introdución do programa TRAINING de Bureau Veritas en Colombia e na rexión andina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
ORPAGU: historia dunha evolución - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Internacionalización da empresa TOUS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de marketing: os "Lead User" como fonte de co-creación nunha contorna de innovación aberta - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Marketing dixital en redes sociais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Consecuencias do Brexit: que pasará coas empresas españolas? - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Exportación de soia arxentina - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A economía circular: oportunidades e retos en Galicia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2017/2018

Plan de internacionalización de Artesanías de Colombia: identificación dun socio potencial en España - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O mercado da cervexa artesanal en EEUU - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
O mercado de viño en Canadá: recomendacións para un exportador español - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Oportunidades de mercado para os aceites de oliva virxe extra DOP Priego de Córdoba en Alemaña. Caso de estudo: Almazaras da Subbética - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Marketing de Micro-Influercers: O poder do e-WOM - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O Community Manager e a nova comunicación empresarial - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Exportación española a Xapón: oportunidades e acceso ao complexo mercado nipón - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As empresas e as redes sociais
- Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A viaxe dos nosos datos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Plan de Internacionalización de Pesciro S.L.U. en China - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Proxecto de internacionalización de Sociedad Textil Lonia S.A.: CH Carolina Herrera no Canadá. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Sector pesquero: búsqueda e análise de países para a exportación - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Coopetir: O xogo de colaborar co teu competidor - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Desenvolvemento dunha cadea de calzados de venda polo miúdo. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Estratexias de internacionalización para os pequenos produtores de cacao fino de aroma da provincia do El Oro-Ecuador, no marco do acordo comercial entre o Ecuador e a Unión Europea - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Destino Kaluga: transfert da produción no sector automobilístico - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Exportar metal para empresas de automoción en Marrocos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Importación de mel cubana - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A co-creación como estratexia de marketing: Propostas para canalizar a relación cliente empresa. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
"Social Selling: desenvolvemento das relacións e xeración de novas oportunidades de negocio" - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
As redes sociais e a diferenciación na relación co cliente mediante as novas tecnoloxías no sector turístico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

A XESTIÓN DAS RELACIÓNS CÓS CLIENTES. Unha aproximación ó marketing relacional de Thermomix - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
A xestión dos clientes en la empresa para conseguir a lealdade. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
¿Cómo inflúe a mercadotecnia e a publicidade no comportamento do consumidor? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Internacionalización de Mercadona - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O papel das redes sociais na mellora da competitividade comercial da empresa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007