Pedro Vicente Vila

Profesor/a asociado/a T3

Departamento

Docencia

2023/2024
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 17
P02M066V03 M066214 A Didáctica da Educación Física: Deseño e Desenvolvemento do Curriculo OB 15
P02M066V03 M066215 A Didáctica da Educación Física: Elementos Curriculares OB 15
2022/2023
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V03 M066214 A Didáctica da Educación Física: Deseño e Desenvolvemento do Curriculo OB 15
P02M066V03 M066215 A Didáctica da Educación Física: Elementos Curriculares OB 15
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 15
2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V03 M066214 A Didáctica da Educación Física: Deseño e Desenvolvemento do Curriculo OB 14
P02M066V03 M066215 A Didáctica da Educación Física: Elementos Curriculares OB 15
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 81
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M066V03 M066214 A Didáctica da Educación Física: Deseño e Desenvolvemento do Curriculo OB 14
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 49
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 75
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 46
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 63
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 53
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 42
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 100
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02G050V01 G050603 Didáctica dos procesos de ensino-aprendizaxe na actividade física e o deporte II OB 97
P02G110V01 G110929 Actividade física e diversidade na educación infantil OP 47

    2022/2023

    Incidencia de lesións segundo o dominio lateral no fútbol. Unha revisión bibliográfica. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Influencia das medidas do COVID-19 na práctica de actividade física do alumnado de Educación Secundaria e Bacharelato - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Ten competencia motriz o alumnado de Educación Física? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da calidade de movemento en xogadores de balonmán. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Competencia Motriz e Condición Física no alumnado galego de Educación Secundaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Competencia motriz no alumnado de primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programación Didáctica de Educación Física 1º ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación Didáctica de Educación Física para 3º de ESO - IES de Foz - Curso 2022/23 - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación 3º eso lomloe - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación Anual Didáctica de Educación Física para 1º da ESO no IES de Poio. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Programación didáctica - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

    2021/2022

    Influencia das estratexias de promoción na captación e adherencia ao remo federado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A competencia motriz no alumnado galego e a correlación entre o test CAMSA e a ferramenta DAFIS - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise do nivel de competencia motriz do alumnado de ESO e fiabilidade do test CAMSA. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Unha exploración á validez do test CAMSA en educación física en ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Mobilidade no alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria y Postobrigatoria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Avaliación funcional da saúde artromuscular en alumnado de Educación Secundaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Gamificación: ¿só xogo ou oportunidade de ensinanza aprendizaxe? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2020/2021

    Influencia da Actividade Física extraescolar no rendemento académico do alumnado de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Exploracion do movemento funcional do alumnado de Educación Secundaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    A competencia motriz no alumnado galego - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Vídeo-formación para a reanimación cardio-pulmonar en tempos de COVID-19. Un estudo piloto con docentes. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Cuestionarios de condición física autopercibida para nenos e adolescentes: unha revisión sistemática - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    Análise da práctica de actividade física en adolescentes: influencia das medidas de confinamente - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
    “Influencia da práctica de deporte federado no rendemento académico do alumnado de E. Primaria” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    Efectos do exercicio físico en persoas con enfermidade de Alzheimer - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Efectos do adestramento pliométrico sobre a velocidadade no fútbol sala - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Proposta de intervención asistida con animais nun aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Actividade física e ocio no alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica sobre incedencia lesiva no tenis - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rendemento académico e coordinación motriz en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión bibliográfica dos programas de traballo de flexibilidade con técnicas PNF e SGA para aumentar a ROM articular. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    “Causas de Abandono Deportivo na Educación Secundaria Obligatoria e Bacharelato” - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da influencia de terapias físicas na percepción de dor lumbar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Actividade Física Extraescolar e Rendemento Académico na ESO - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influenza da música sobre o rendemento deportivo e a percepción de esforzo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influenza parental na práctica de actividade física do alumnado de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    TDA/TDAH e rendemento académico - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de dous programas de adestramento en loitadores de alto nivel - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Análise da aplicación das medidas de atención á diversidade en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise da composición corporal en estudantes de Educación Secundaria e Bacharelato - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A influencia do feedback avaliativo nas percepcións do alumnado de Educación Física - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Hábitos saudables e rendemento académico no alumnado de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O rendemento en cambios de dirección en fútbol sala: comparativa con fútbol e factores determinantes. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Eficacia ofensiva das transicións defensa-ataque no fútbol sala - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Efectos do Crossfit no VO2 máx. e na Composición Corporal - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Causas de abandono deportivo en idade escolar. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Incidencia lesiva en Wu Shu. Epidemioloxía e factores de risco. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Epidemiologia lesiva no surf. Prevalencia lesiva e factores de risco en surfistas españois non profesionais - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O proceso de desadestramento no piragüismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Resumo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Rendemento académico na asignatura de Educación Física: Relacións con hábitos saudables. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007