Sonia Alfonso Gil

Profesor/a contratado/a doutor/a

Docencia

2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V02 M081104 Resposta Organizativa do Centro Educativo e Servizos de Apoio OB 5
P02M081V02 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 5
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 10
O05M053V01 M053203 Dificultades de Aprendizaxe, CI e Enriquecemento Instrumental OB 5
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 5
O05G110V01 G110903 Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual OP 75
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
V02M066V09 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
V02M066V09 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 23
P02M081V02 M081104 Resposta Organizativa do Centro Educativo e Servizos de Apoio OB 5.00
P02M081V02 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 0.00
P02M081V02 M081213 Prácticum I OB 10.00
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 10.00
O05M053V01 M053203 Dificultades de Aprendizaxe, CI e Enriquecemento Instrumental OB 5.00
O05G110V01 G110981 Prácticas externas: Practicum OB 10.00
O05G110V01 G110903 Necesidades educativas especiais asociadas á discapacidade intelectual OP 45.00
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 10.00
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
P02M081V01 M081104 Resposta Organizativa do Centro Educativo e Servizos de Apoio OB 5.00
P02M081V01 M081202 Intervención en Necesidades Educativas dos Alumnos con Dificultades Específicas de Aprendizaxe OB 5.00
P02M081V01 M081203 Metodoloxías para a Inclusión Escolar OP 10.00
P02M081V01 M081209 Prácticas Externas I OB 10.00
V02M066V10 M066102 Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario OB 45.00
O05M053V01 M053109 Métodos e Deseños de Investigación en Psicoloxía Educativa OB 10.00
O05M053V01 M053207 Traballo de Fin de Máster OB 5.00
O05G110V01 G110904 Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe da lectura, escritura e cálculo OP 15.00
O05G120V01 G120204 Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades de aprendizaxe e os trastornos do desenvolvemento FB 30.00
O05M053V01 M053104 Dificultades de Aprendizaxe e Estratexias Cognitivas OB 8
O05M053V01 M053203 Dificultades de Aprendizaxe, CI e Enriquecemento Instrumental OB 5.00

Día da semana
Martes
Data de inicio
2020-01-13
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
Pavilln 2, andar 2, porta 12, Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Xoves
Data de inicio
2019-09-30
Data de fin
2020-01-10
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
Pavilln 2, andar 2, porta 12, Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Venres
Data de inicio
2019-09-30
Data de fin
2020-01-10
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
Pavilln 2, andar 2, porta 12, Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre
1º Cuatrimestre (2019/2020)
Día da semana
Venres
Data de inicio
2020-01-13
Data de fin
2020-07-31
Rango de horas
11:00 - 14:00
Lugar
Pavilln 2, andar 2, porta 12, Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre
2º Cuatrimestre (2019/2020)

2019/2020

Estratexias Cognitivas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2018/2019

Expectativas, integración social e variables cognitivas en estudantes universitarios de primeira xeración - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
A motivación cara o inglés: estudo de campo nun centro público de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención na alfabetización nun caso de parálise cerebral - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Risco de dificultade lectora en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Lectoescritura nun caso do Trastorno do Espectro Autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Identificación das emocións en educación infantil. Un estudo descriptivo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Habilidades prelectoras en 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Memoria de Traballo e Atención. Proposta de intervención nun caso de Dificultades de Aprendizaxe na escritura - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Altas capacidades en Educación Infantil? Un estudo de caso - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2017/2018

Relacións entre expectativas, integración social e rendemento académico en estudantes de primeiro curso da Universidade de Vigo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a función executiva, as estratexias de comprensión lectora en castelán e a comprensión lectora en inglés en estudantes de terceiro da ESO - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Infantil - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas, planificación e conciencia metacognitiva nos estudantes universitarios de primeiro curso. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Mellora da comprensión lectora en alumnado de 4º curso de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Prevención das dificultades de aprendizaxe en numeración e conteo en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención das dificultades na aprendizaxe das operacións lóxicas en Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Prevención das dificultades na aprendizaxe do sistema numérico en nenos e nenas de 6º de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de actuación preventiva en nenos e nenas de 6º de educación infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de intevención na lectura: un caso con Síndrome de Down - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Proposta de prevención na comprensión do sistema numérico para un grupo de estudantes de primeiro de educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Operacións en terceiro de Educación Primaria. Proposta de prevención/intervención. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Comprensión lectora en inglés: un estudo correlacional - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Comprensión lectora, función executiva e estratexias de comprensión. Estudo da relación entre as variables en estudantes da ESO. - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2016/2017

Preditores do rendemento matemático en cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Coñecemento fonolóxico en nenos e nenas de 6º de educación infantil. Un estudo comparativo. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo de caso de comprensión lectora - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudio de caso: trastorno do espectro autista - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención en matemáticas en 1º EP. Estudo de caso. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Perfis diferenciais de estudiantado en base a sua elección de continuación deestudos - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Relación entre a calidade do sono e o rendemento académico en estudantes de F.P - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Revisión de estudos sobre a intervención metacognición en estudantes universitarios de primer ano - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
As emocións dun alumno con Trastorno do Espectro Autista a través da musicoterapia - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Integración social e expectativas académicas en estudantes universitarios de primeiro ano. Un estudo predictivo - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en lectura nun estudiante diagnosticado con TDAH - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Intervención en lectura nunha estudante con síndrome de Down - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007
Expectativas académicas e planificación en estudantes do primeiro curso do grao de Educación Primaria - Traballo Fin de Máster RD 1393/2007

2015/2016

Propuesta de intervención en un caso con desorden congénito de glicosilación - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Intervención musical nun caso con síndrome de Williams - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

2014/2015

Estudo dun caso de atraso global no desenvolvemento - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
Estudo dun caso de Trastorno Específico de Aprendizaxe - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
O autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007