Stuart John Mcnicholls

Profesor/a titular de escola univer.

Docencia

2021/2022
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 35
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 27
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 35
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 31
2020/2021
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V01M121V01 M121206 Adquisición e Ensino do Inglés OP 15
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 31
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 47
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 35
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 5
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 6
2019/2020
Titulación Materia Nome Carác. Horas
V01M121V01 M121206 Adquisición e Ensino do Inglés OP 15
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 29
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 29
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 35
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 31
2018/2019
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
O05G120V01 G120981 Prácticas externas: Practicum OB 10
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 29
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 53
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 43
O05G110V01 G110406 Idioma estranxeiro I: Inglés OB 8
V01M121V01 M121206 Adquisición e Ensino do Inglés OP 11
2017/2018
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 41
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 29
O05G120V01 G120991 Traballo de Fin de Grao OB 0.0
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 29
2016/2017
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 23
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 23
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 83
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 83
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 53
2015/2016
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G110V01 G110501 Aprendizaxe da lingua estranxeira: Inglés OB 7
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 113
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 83
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 53
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 45
2014/2015
Titulación Materia Nome Carác. Horas
O05G120V01 G120507 Lingua inglesa e a súa didáctica OB 96
O05G110V01 G110936 Situacións de comunicación en lingua estranxeira: Inglés OP 83
O05G110V01 G110938 Lingua estranxeira a través da literatura infantil ou xuvenil: Inglés OP 53
O05G110V01 G110940 Didáctica da lingua estranxeira: Inglés OP 53

    Titorías presenciais horario fixo

    O docente ten unha oferta de titorías presenciais en horario fixo coa seguinte programación:

    Día da semana
    Mércores
    Rango de horas
    10:30 - 13:30
    Lugar
    Despacho 4, Primer Pabellón, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2021/2022)
    Día da semana
    Xoves
    Rango de horas
    10:30 - 13:30
    Lugar
    Despacho 4, Primer Pabellón, Facultade de Educación e Traballo Social
    Cuadrimestre
    1º Cuatrimestre (2021/2022)

    2020/2021

    Deseño e aplicación dunha programación de Mindfulness dirixida a persoas menores inmersas no sistema de protección en Galicia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Investigación teórica sobre os efectos do mindfulness nas persoas con TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A igualdade de xénero nas aulas de educación primaria: unha proposta educativa - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2019/2020

    "Mindfulness" en educación: dentro e fora do aula. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise do mindfulness como ferramenta para o profesorado - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Mindfulness na escola - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness e educación. Programa de intervención nunha aula de Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness na educación. Bulo ou fartura? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness para o desenvolvemento das competencias emocionais no segundo ciclo da Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A autorregulación emocional a través do mindfulness en Educación Infantil. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Análise de intervencións baseadas en mindfulness en alumnos de preescolar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Revisión Bibliográfica: Mindfulness na educación primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2018/2019

    Mindfulness: unha ferramenta para a mellora do rendemento académico? Intervención nunha clase de cuarto de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Historias para durmir, contos para espertar - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Percepción e valoración da práctica mindfulness a través do tempo. Persistencia dos seus beneficios tres anos despois da aplicación do programa no ámbito escolar da Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O Mindfulness no contexto educativo actual. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Intervención de ​Mindfulness ​na Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2017/2018

    Intervención enfocada a un neno autista nas clases de inglés - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Introdución do mindfulness nun aula de educación primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness nunha aula de Educación Primaria. - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Programa de intervención en mindfulness para alumnado con autismo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación de mindfulness nunha aula de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2016/2017

    Mindfulness en 3º de Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness nunha aula de Educación Infantil - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    O xogo como unha ferramenta para a aprendizaxe de linguas estranxeiras na fase do xardín de infancia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2015/2016

    'Un Canto Pleno': O uso de Mindfulness nun coro de voces brancas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness e Intelixencia - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness en relación co TDAH - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness no contexto educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness para profesores: A atención plena como recurso docente - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness: ¿é unha ferramenta necesaria na educación? - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Valoración da aplicación dun programa de Mindfulness no primeiro curso do segundo ciclo de Educación Primaria polos tres axentes educativos - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Mindfulness: estudo sobre a súa aplicación en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007

    2014/2015

    'Un Canto Pleno': O uso de Mindfulness nun coro de voces brancas - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Relevancia da meditación mindfulness no ámbito educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Beneficios do Mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    Aplicación do mindfulness en Educación Primaria - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007
    A atención plena (mindfulness) no contexto educativo - Traballo Fin de Grao RD 1393/2007