Aula Aberta de Educación. Ríos subterráneos: correntes migrantes

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro

O pasado curso académico, a Facultade de Educación e Traballo Social do campus de Ourense puxo en marcha unha Aula Aberta co dobre obxectivo de fomentar o uso do galego e a reflexión crítica sobre temas de interese social. A iniciativa continúa este curso académico cunha programación de tres sesións centradas en “realidades invisibilizadas” e que se desenvolverán ao longo do primeiro cuadrimestre. Nesta segunda sesión, titulada Ríos subterráneos: correntes migrantes, participarán a escritora Paula Carballeira, autora da novela Smara, e Paula Jorge Horta, mestra formada na Facultade de Educación e Traballo Social ourensá e que ten abordado en primeira persoa nas súas canles en redes sociais os prexuízos raciais que ten vivido pola cor da súa pel.

Máis información

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2022-10-07 11:00:00 2022-10-07 11:00:00 Aula Aberta de Educación. Ríos subterráneos: correntes migrantes Na sala Emilia Pardo Bazán, no soto do Edificio de Ferro Edificio de Ferro Facultade de Educación e Traballo Social Europe/Madrid public

Cartaz da actividade642.96 KB