Ciclo de cine 'A poética do crime. Cinéma polar'

36002 Pontevedra

Tipo de evento

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

Proxección de 'Roubaix, une lumière'

Coa proxección de Roubaix, une lumière (2019), un filme de Arnaud Desplechin aínda non estreado en España, dá comezo este xoves, na sala de conferencias da Vicerreitoría, o ciclo A poética do crime. Cinéma polar. Conformado pola proxección, entre novembro e xaneiro, de oito filmes na Casa das Campás e no Teatro Principal, este ciclo de cinema francés inserido na programación cultural da Vicerreitoría do campus afonda en como os directores e directoras deste país reinterpretaron os canons do cinema negro americano, dando lugar a un xénero con identidade propia.

Dada a situación sanitaria, a sala ten un aforo de 15 persoas, que cubrirase por orde de chegada.

Anótao en:

Add to Calendar 2020-11-05 19:00:00 2020-11-05 19:00:00 Ciclo de cine 'A poética do crime. Cinéma polar' Proxección de 'Roubaix, une lumière' Vicerreitoría do campus de Pontevedra Vicerreitoría do campus de Pontevedra Europe/Madrid public