Ciclo de coloquios 'Educación para a sustentabilidade'

Data de celebración:

13 de abril de 2021
De 13:00 a 14:30

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Facultade de Ciencias da Educacion e do Deporte

Campus Remoto da Universidade de Vigo

Campus universitario de Vigo. As Lagoas, Marcosende
36310 Vigo

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Conferencias

Entrada:

de balde Non é necesaria reserva.

A través de Campus Remoto

A Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte promove, co patrocinio da Vicerreitoría do campus de Pontevedra, o ciclo de coloquios Educación para a sustentabilidade, que se desenvolven de xeito virtual, a través de Campus Remoto. Nesta primeira xornada contará coa participación de Fernanda Couñago, responsable da asociación Amarante-Setem, que impartirá un relatorio titulado Educando en consumo responsable. As consecuencias socioambientais da fast fashion.

Anótao en: