Ciclo ST2REAM

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Organiza

Vicerreitoría do campus de Pontevedra e Concellería de Promoción Económica e Universidades

Escola de Enxeñaría Forestal

Campus Universitario da Xunqueira. A Xunqueira, S/N
36005 Pontevedra

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Na Escola de Enxeñaría Forestal

A Escola de Enxeñaría Forestal acolle unha nova sesión do Ciclo ST2REAM, promovido pola Vicerreitoría do campus e a Concellaría de Promoción Económica e Universidades e dirixido a conectar as disciplinas STEM (ciencia, tecnoloxía, enxeñaría e matemáticas), co ensino, a lectura e as artes. Nesta xornada, Laura Jiménez imparte un taller titulado Panel interactivo. O futuro do planeta.

Anótao en: