Conferencia 'A figura feminina na historia da música do século XX'

Data de celebración:

4 de abril de 2018 ás 20:00

Dirixido a

Entidades Colaboradoras , Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Unidade de Igualdade e Orquesta Clásica de Vigo

Instituto Camões

Casa Arines, praça Tenente Almeida, s/n
36202 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Presencial

Impartida pola musicóloga Luz Estévez e coa participación da violinista Raquel Carrera

A Orquesta Clásica de Vigo e a Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo colaboran na organización da conferencia A figura feminina na historia da música do século XX, que se celebrará o mércores 4 de abril ás 20.00 horas no Instututo Camões.

O relatorio será impartido pola musicóloga Luz Estévez que estará acompañada pola violinista Raquel Carrera.

Esta actividade insírese na programación da Orquesta Clásica de Vigo para este ano 2018 e complementa ao concerto que o 11 de abril ofrecerá no Auditorio Municipal do Concello de Vigo a solista pontereana Raquel Carrera, que interpretará o concerto para cordas e o concerto para violín Nº. 3 da violinista polaca Grazyna Bacewicz.

Anótao en: