Data de celebración:

36310 Vigo

Tipo de evento

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

A través do Campus Remoto da UVigo

A Facultade de Dereito do campus de Ourense inicia un ciclo de conferencias e mesas redondas de saídas profesionais cunha primeira sesión que leva por título Xuntos con Europa: oportunidades laborais nas institucións europeas. A conferencia correrá a cargo do estudante de cuarto curso do Grao de Dereito do campus de Ourense Isaías Basilio de Souza, seleccionado este curso académico pola Unión Europea como estudante embaixador do programa EU Careers.

Nova no Duvi

Anótao en:

Add to Calendar 2020-11-27 16:00:00 2020-11-27 16:00:00 Conferencia 'Xuntos con Europa: oportunidades laborais nas institucións europeas' A través do Campus Remoto da UVigo Campus Remoto da Universidade de Vigo Facultade de Dereito Europe/Madrid public

Cartaz341.23 KB