Divulgando Ciencia Singular: atlanTTic

Tipo de evento

Charlas e seminarios e Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Presencial

Dentro do programa Divulgando Ciencia Singular o centro de investigación en Tecnoloxías de Telecomunicación atlanTTic organiza unha xornada de portas abertas na que se ofertan actividades e demostracións prácticas e pedagóxicas sobre distintos aspectos das telecomunicacións como os nanosatélites, impresión 3D, recoñecemento biométrico (caras, sexo e emocións) tecnoloxía 5G, Apps para móbiles ou lightboard ... Todo isto de balde e para toda a familia.

Máis información

Anótao en:

Add to Calendar 2019-11-15 16:00:00 2019-11-15 19:30:00 Divulgando Ciencia Singular: atlanTTic Xornada de portas abertas no centro de investigación en Tecnoloxías de Telecomunicación Escola de Enxeñaría de Telecomunicación Universidade de Vigo Europe/Madrid public