Divulgando Ciencia Singular: Cinbio

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Xornada de portas abertas

Dentro do programa Divulgando Ciencia Singular, o Centro de Investigación Biomédica organiza unha xornada de portas abertas para dar a coñecer á sociedade as súas instalacións e funcións.

Tras a recepción no salón de actos da Facultade de Bioloxía aos participantes, os obradoiros desenvólvense no edificio CINBIO, incluíndo un taller en laboratorio. O programa é o seguinte:

-Taller en laboratorio As túas células e os seus xenes, relacionado con Single Cell sequencing.
-Taller en laboratorio sobre Preparación de nanopartículas de ouro, relacionado con coloides.
-Charla Arquitectos moleculares, relacionada coa Química Orgánica.
-Charla sobre a síntese de fármacos.

Inscricións en: http://cienciasingular.gal/actividades-cinbio-2019-vigo/

Anótao en:

Add to Calendar 2019-12-05 16:30:00 2019-12-05 19:30:00 Divulgando Ciencia Singular: Cinbio Xornada de portas abertas Cinbio, Centro de Investigacións Biomédicas Universidade de Vigo Europe/Madrid public