Data de celebración:

Tipo de evento

Artes plásticas

Entrada:

De balde Non é necesaria reserva.

Na Casa Galega da Cultura

A exposición Caderno Gráfico. Exploracións con técnicas gráficas no deseño téxtil recolle os traballos de África Abadín, Alejandro Sierra, Anaïs Kerbrat, Denise Pena Lestón, Lucas Cabaleiro, Lupita Hard, Noemí Montenegro, Sabela Juncal e Silvia Marra. Esta colectiva, comisariada pola docente da Facultade de Belas Artes Patricia Dopico, recolle diferentes propostas nas que a linguaxe gráfica se aplica ao mundo da moda.

A mostra poderase visitar na Casa Galega da Cultura ata o 4 de setembro.

Anótao en:

Add to Calendar 2022-06-30 20:00:00 2022-06-30 20:00:00 Exposición 'Caderno Gráfico. Exploracións con técnicas gráficas no deseño téxtil' Na Casa Galega da Cultura Casa Galega da Cultura Universidade de Vigo Esdemga Europe/Madrid public