Data de celebración:

Tipo de evento

Artes plásticas

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Na Biblioteca Rosalía de Castro

Cada curso académico o alumnado do Grao en Belas Artes do campus de Pontevedra elabora unha mostra que baixo o título Sen Moldes recolle obras fotográficas súas nas que reflexionan sobre “a orde sexual imposta”. A exposición da terceira edición desta iniciativa pode verse ata o 15 de marzo na Biblioteca Rosalía de Castro do campus de Ourense, ocupando diferentes espazos do seu edificio. A mostra, ao igual que en edicións anteriores, conta coa colaboración da Unidade de Igualdade da Universidade de Vigo e da Facultade de Belas Artes, e chega ao campus de Ourense despois de ser exposta no campus de Vigo.

Nova:

Anótao en:

Add to Calendar 2020-02-03 12:00:00 2020-02-03 12:00:00 [Suspendida] Exposición 'Sen Moldes III. Comentarios fotográficos sobre os xéneros' Na Biblioteca Rosalía de Castro Biblioteca Rosalía de Castro Vicerreitoría do campus de Ourense Facultade de Belas Artes Europe/Madrid public