Data de celebración:

Tipo de evento

Conferencias

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Modalidade

No salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico

A Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo organiza a primeira das sesións deste curso académico do Foro Aero, iniciativa que trae periodicamente ao centro conferencias de interese no eido aeroespacial. A cita terá nesta ocasión como título Galician SkyWay: Working Together to Reimagine the Future of Travel & Transport e contará coas intervencións de Alejandro Fransoy, sénior system engineer de Boeing Research & Technology-Europe, e Ignacio Vidal, technical lead da mesma entidade.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-09-18 16:00:00 2019-09-18 16:00:00 Foro Aero. Galician SkyWay: Working Together to Reimagine the Future of Travel & Transport No salón de actos Marie Curie do Edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Europe/Madrid public