Gustavo Zerbino no ciclo 'Coloquios en tempos de pandemia'

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

Modalidade

Supervivente do accidente dos Andes de 1972

A Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais e a Fundación Mentor organizan, dentro do ciclo Coloquios en tempos de pandemia, o relatorio titulado La gestión de la adversidad, impartido por Gustavo Zerbino, un dos 16 superviventes do accidente dos Andes de 1972 e conferenciante habitual nos eidos do liderado, a motivación e a xestión das adversidades.

O coloquio comeza ás 12.30 h e as persoas interesadas en seguilo virtualmente deben inscribirse neste enlace.

Anótao en: