Sesión inaugural das II Xornadas AER-UVigo

Tipo de evento

Xornadas

Entrada:

De balde É necesaria reserva.

En modalidade virtual os días 12, 19 e 26 de maio

Asisten: Abel Caballero, alcalde de Vigo; Manuel Reigosa, reitor da UVigo; Salvador Giro, presidente da Asociación AER Automation e Juan Pardo,directort da Escola de Enxeñaría Industrial

Sesión inaugural das II Xornadas AER-UVigo sobre robótica industrial, nunha edición que se celebra en modalidade 100% dixital a través de UVigoTV. O programa comprende tres mesas redondas nas que participan seis directivos de empresas asociadas a AER Automation en toda a cadea de valor do sector da automatización e robótica. As mesas redondas terán lugar os días 12, 19 e 26 de maio entre as 10h e as 11.30h.

Programa da primeira xornada:

Robótica Industrial

• D. Joel Hurley (Co-Founder & CEO, Cretec)
• D. David Trabal (General Manager Iberia, Fanuc)
• D. Sergio Bilbao (Director Comercial, Ingenersun)
• D. Fernando Fandiño (Head of Regional Office & Sales Director SE&MEA, MiR)
• D. Josep M. Serra (Robotics Division Manager España, Stäubli)
• D. Laurent Bodin (Managing Director Iberia, Yaskawa)
Moderador:
• D. Víctor Alonso (Responsable Departamento de Procesos e Fábrica do Futuro, CTAG)

Anótao en:

Add to Calendar 2021-05-12 10:00:00 2021-05-12 11:30:00 Sesión inaugural das II Xornadas AER-UVigo En modalidade virtual os días 12, 19 e 26 de maio Retransmisión virtual Universidade de Vigo Europe/Madrid public