III Olimpíada Galega de Historia (virtual)

Data de celebración:

29 de maio de 2020 ás 10:00

Dirixido a

Estudantes , Medios , PAS , PDI e Público externo

Facultade de Historia

Edificio de Ferro

Campus As Lagoas, Edificio de Ferro
32004 Ourense

Tipo de evento

Competición

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Realizarase de xeito telemático, non presencial

Asisten: Manuel Reigosa, reitor da Universidade de Vigo, e Susana Reboreda, decana da Facultade de Historia

A Facultade de Historia do campus de Ourense celebra a III Olimpíada Galega de Historia co obxectivo de fomentar a paixón polo coñecemento do pasado entre os máis novos e novas. Nela competirán nun concurso de pregunta-resposta 12 equipos formados por estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria ou Educación Secundaria de Adultos dos centros de Ensino Secundario de Galicia. Debido á pandemia a cita terá lugar de xeito virtual, podendo seguirse por streaming no enlace https://tv.uvigo.es/live/5b60870c8f4208dd20625884.

Anótao en:

Add to Calendar 2020-05-29 10:00:00 2020-05-29 10:00:00 III Olimpíada Galega de Historia (virtual) Realizarase de xeito telemático, non presencial Edificio de Ferro Facultade de Historia Europe/Madrid public