Presentación da convocatoria Business Factory Aero

Tipo de evento

Charlas e seminarios

Entrada:

De balde. Non é necesaria reserva.

Serán no salón de graos do edificio Politécnico

A Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo do campus de Ourense acolle a presentación da primeira convocatoria da Business Factory Aero, a aceleradora do sector aeronáutico e dos vehículos non tripulados de Galicia, que forma parte da iniciativa estratéxica Civil UAVs, da Xunta de Galicia. Rodolfo Ojea, xerente de Fundación CEL, será o encargado de explicar a convocatoria e Antón Vázquez, cofundador de Alén Space, e Héctor Estévez, CEO de Centum RT, falarán de exemplos de emprendemento no sector aeronáutico.

Anótao en:

Add to Calendar 2019-02-21 17:00:00 2019-02-21 17:00:00 Presentación da convocatoria Business Factory Aero Serán no salón de graos do edificio Politécnico Edificio Politécnico, Campus Universitario As Lagoas s/n Escola de Enxeñaría Aeronáutica e do Espazo Xunta de Galicia Europe/Madrid public

Cartaz da xornada378.49 KB